• Lid sinds 1 augustus 2010

In de Brouwerij

Diessen

Etenstijd

Tilburg

Jolanda heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jolanda's profielfoto
    Jolanda heeft een recensie geschreven voor Etenstijd
    Internationaal Tilburg

Wij hebben geluncht, in "de Serre". Een onderdeel van Etenstijd waar mensen met een beperking voor de bediening zorgen. We hebben er genoten van zowel het menu als de service. Een goed initiatief van Jan Meurs wat we erg toejuichen. We komen zeker weer. Ook erg kindvriendelijk.

2. Jolanda's profielfoto
    Jolanda heeft een recensie geschreven voor In de Brouwerij
    Pannenkoekenhuis Diessen

Lekker pannenkoeken eten en ook verrassende gerechten.

Fijne ambiance. Gezellig en kundig personeel. Ik heb geen koning gezien(?), die was waarschijnlijk met vakantie.

3. Jolanda's profielfoto
    Jolanda heeft een recensie geschreven voor Buffetrestaurant De Eeterij

Met kerst altijd goed, leuk programma ook voor kinderen.

Het buffet is ook goed. Zowel de zaal in junglestyle als het restaurant.

4. Jolanda's profielfoto
    Jolanda heeft een recensie geschreven voor De Eetkamer

We hebben hier 21-6-2010 gegeten.

We namen het aanbevolen dagmenu, het werd wel snel opgesomt dus moesten we meerdere keren vragen het nog eens op te noemen. Het voorgerecht bestond uit een salade met een rare azijnachtige smaak. Erg bitter en zuur.

Dacht dat ik het zelf misschien niet lekker vond, maar ook mijn tafelgenoot vond het niet echt lekker dus werd bijna het volledige gerecht mee teruggenomen. "Heeft het gesmaakt?" lijkt me dan niet een toepasselijke vraag. Gezien er nog twee bijna onaangeroerde salades staan die mee terug kunnen. Mijn tafelgenoot en ik keken elkaar dan ook aan en toen nogmaals naar de serveerster. Die snel alles meenam. De rest maakte het helemaal goed, heerlijk hoofdgerecht met lekkere stukjes vlees en lekker toetje. We hadden buiten gegeten, in de rustige tuin. De sfeer was dus erg goed.

5. Jolanda's profielfoto
    Jolanda heeft een recensie geschreven voor China Fan FC Man

De beste afhaalchinees van Tilburg. Goed eten voor een schappelijke prijs. Ook een gevarieerd studentenmenu en china-fanmenu. Erg veel keuze, en je kan zo in de nette/schone keuken kijken. Voor service geef ik vooral een 10+ omdat de (gehandicapte)zoon des huizes soms de deur voor je opendoet, dat is pas service. Sfeer krijgt ook een 9 omdat er altijd wat te lezen is en een schaaltje kroepoek.