• Lid sinds 17 november 2015

3. 10

Danny's Eeterij & Tapas

Vinkel
Nieuwe recensie

Jolanda v lijssel heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Jolanda v lijssel's profielfoto
    Jolanda v lijssel heeft een recensie geschreven voor Danny's Eeterij & Tapas

Het was weer geweldig. We hadden een oom en tante uit Hulst mee genomen, ze vonden het geweldig en het was zeker voor herhaling vatbaar zeiden ze

2. Jolanda v lijssel's profielfoto
    Jolanda v lijssel heeft een recensie geschreven voor Danny's Eeterij & Tapas

Weer heerlijk gegeten. Vriendelijk en gezellig personeel, en snelle bediening, komen er zeer regelmatig, goede sfeer.

3. Jolanda v lijssel's profielfoto
    Jolanda v lijssel heeft een recensie geschreven voor Danny's Eeterij & Tapas

Geef overal een 10 voor, vriendelijk personeel, gezellige sfeer, eten was weer voortreffelijk. Het is ons favoriete restaurant. En we komen binnenkort weer terug

4. Jolanda v lijssel's profielfoto
    Jolanda v lijssel heeft een recensie geschreven voor De Gouden Leeuw

Voor de derde keer het AH menu gegeten, was weer voortreffelijk. Goede en vriendelijke bediening. We komen zeker nog terug

5. Jolanda v lijssel's profielfoto
    Jolanda v lijssel heeft een recensie geschreven voor Danny's Eeterij & Tapas

Meerdere keren geweest, het was weer voortreffelijk. Bediening vriendelijk, de sfeer gezellig en het eten is gewoon goed. Wij komen er heel graag en gaan zeker terug. Een echte aanrader.