• Lid sinds 27 december 2012

Ziësta

Hengelo

Jolanda heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jolanda's profielfoto
    Jolanda heeft een recensie geschreven voor Ziësta

Wat een restaurant. Werkelijk waar: alles was teleurstellend. Het eten leek alsof het zo uit de kant en klare Makro verpakkingen in de bakken gepleurd werd, soep smaakte nergens naar en al het groenvoer was uitgedroogd.

Bij het afrekenen wilden wij gebruik maken van de verjaardagskorting. Dit was volgens de eigenaar niet mogelijk omdat het bedrag niet hoog genoeg wat (156 euro). Toen wij hier over klaagden werden we volledig afgebrand. Het zou door mensen als ons komen dat de horeca niets meer was.

Wij komen hier nooit weer en raden iedereen af om er naar toe te gaan!!

2. Jolanda's profielfoto
    Jolanda heeft gereageerd op een recensie van Ziësta

Het verhaal hier dat gaat over mij. Bedankt voor de complimenten! Ik ben die avond niet ontslagen. Ik heb namelijk eindelijk het lef gehad om hem eens flink de waarheid te zeggen en ik heb toen zelf ontslag genomen. De eigenaar gaat met al zijn personeel zo om. Ik heb dan ook een melding gedaan bij de politie, want hij doet wel meer dingen met het personeel die absoluut niet kunnen.

3. Jolanda's profielfoto
    Jolanda vindt de recensie door Andre voor Ziësta leuk

Vond het over het algemeen wat magertjes. Er is haast meer keuze uit saus dan uit vlees.
    Service van het bedienend personeel was perfect, leuke dames. Al liet het toetje lang op zich wachten.

Met de eigenaar hadden we echter een nare ervaring. Vond hem vanaf het eerste moment al wat vreemd en hij ging af en toe op een zeer vervelende manier met het bedienend personeel om. Toen we het toetje bestelden vroegen de 2 stelletjes die bij ons waren of ze het toetje konden delen. Dit was geen probleem volgens het meisje wat ons bediende, maar na overleg met de eigenaar kwam ze melden dat ze de stelletjes geen extra lepel konden geven. Ze moesten de lepel die erbij kwam maar delen.

Toen de toetjes eindelijk kwamen, speelde deze serveerster ons achter de rug van de eigenaar nog een extra lepel toe, heel tof. De eigenaar zag dit later, en daar kregen ze ruzie door. De manier waarop hij zich hierbij gedroeg kan ik hier helaas niet omschrijven, maar ik kan wel zeggen dat je dit als werkgever (of mens) nooit zo zou mogen doen. Het meisje bleef na deze situatie maar huilen, en na een woorden wisseling (waarbij die arme meid waarschijnlijk ontslagen is) liep ze naar de wc. Een van onze meiden is er nog heen gelopen.

Bij het betalen stond er meer bier opgeschreven en gelde er een korting niet, omdat hij juist die week was afgelopen. Na te hebben aangekaart dat we al een maand geleden hadden gereserveerd kon dit nog wel geregeld worden.

Toen we weg liepen was het meisje nog altijd huilend de tafel aan het afruimen.