• Lid sinds 27 augustus 2014

Eetcafe Tinus

Noorbeek

De Vier Balken

Haarzuilens

joke heeft nog geen foto toegevoegd

1. joke's profielfoto
    joke heeft een recensie geschreven voor Eetcafe Tinus

De ontvangst is matig. Een serveerster liep het wat over d'r schoenen. We bestelden een menu, vis en schnitzel. Eten was goed en royaal qua patat. De bediening erg onvriendelijk, kwamen niet vragen of je nog wat wilde drinken of een dessert wilde. Bij de vorige eigenaar voelde je je gast, dit was nu anders. Komen hier niet meer terug.

2. joke's profielfoto
    joke heeft een recensie geschreven voor Herberg de Fazant

Afgelopen zomer 2 keer gegeten. Beide keren erg genoten van het 7 gangen menu. Was qua porties perfect. De uitleg was prima, de originaliteit was erg goed. Kortom in 2015 komen we er zeker vanuit het Westen voor terug.

3. joke's profielfoto
    joke heeft een recensie geschreven voor De Vier Balken

De kwaliteit van het toch simpele eten viel erg tegen. De appeltaart was ijskoud. Het gelijktijdig bestelde ijs kwam een kwartier later. Het waren 3 bolletjes ijs met klein toefje slagroom voor 7.50. Was het zeker niet waard. De zaak was ook erg koud.

Kortom: we komen niet meer terug en bevelen dit bedrijf ook niet aan.

3,9
  4. joke's profielfoto
    joke heeft een recensie geschreven voor Amadeus
    Steakhouse Ede

Inmiddels 2 keer gegeten en 2 keer rekening gekregen die te hoog was. Teveel drankjes bijgeschreven. Mevrouw de eigenaresse deed of er niets aan de hand was, is t kennelijk gewend. Eten, vis en steak redelijk. Weinig sla erbij. Personeel gehaast maar wel vriendelijk. We zaten aan tafeltje achter in de zaal, niet gezellig. Komen hier niet meer terug. Laat de eigenaresse eerst het personeel maar bijbrengen dat de rekening moet kloppen en hier niet zo nonchalant over doen.