• Lid sinds 19 september 2021

Goya Oriental

Veenendaal

Brownies & DownieS

Wageningen

Joke Mulder heeft nog geen foto toegevoegd

1. Joke Mulder's profielfoto
    Joke Mulder vindt Het Poorthuis leuk
    Internationaal Wageningen

Joke Mulder

2. Joke Mulder's profielfoto
    Joke Mulder heeft een recensie geschreven voor Goya Oriental

Helemaal fantastisch als iets niet goed is word dit fantastisch opgelost, wij komen hier graag. Ook omdat je lekker aan tafel kan blijven zitten. Dat geeft een fijne sfeer vinden wij.

3. Joke Mulder's profielfoto
    Joke Mulder heeft een recensie geschreven voor Brownies & DownieS

Het is daar hartstikke gezellig, hele vriendelijke en leuke bediening, vragen steeds of alles naar wens is. Het is er om nog een keer weer terug te komen. En dat hebben we dan ook al meerdere keren gedaan! Van mij krijgen jullie en tien!

4. Joke Mulder's profielfoto
    Joke Mulder heeft een recensie geschreven voor Goya Oriental

Het was erg druk zaterdagavond, ik denk voor het aantal mensen in de keuken te druk, zij konden de druk niet goed aan, ik had begrepen dat er nieuwe koks werkzaam waren.

Het eten was verder prima, lang moeten wachten op het derde rondje, bleek achteraf dat het lijstje kwijt was. Toen we er uiteindelijk wat van gezegd hadden ging het wel iets beter en kregen we zelf eten wat we niet besteld hadden, maar afijn ondanks alles een gezellige avond gehad. Bij het afrekenen bleek dat ons geklaag zin had gehad. De eigenaar vond ook dat het erg druk was en bood zijn excuses aan en compenseerde de rekening door een fikse korting er op te zetten. Bedankt hiervoor en we komen zeker nog eens terug op een doordeweekse dinsdag ofzo. Niet meer op zaterdagavond denk ik.

Oja voor de sfeer 2 sterren, daar konden jullie niks aan doen, maar de hele avond naast een huilende baby van 10 weken, dat kwam de sfeer niet echt ten goede. Ik begrijp ook niet wat je er aan vind om met een baby uit eten te gaan, ik zou me erg opgelaten voelen.