• Lid sinds 17 april 2012

Hajé de Lepelaar

Lelystad

Joke kramer heeft nog geen foto toegevoegd

1. Joke kramer's profielfoto
    Joke kramer heeft een recensie geschreven voor Hajé de Lepelaar

Wat een blamage, zijn 16 april j.l. Wezen eten.. nou ja eten?? We bestelden soep, die nooit is gebracht. Het brood met smeersel komt regelrecht bij hanos vandaan, je krijgt je knoflookboter in een klein plastic bakje.. De varkenshaas met roomsaus, is desastreus. Het vlees is opgewarmd en heeft te lang onder de " lamp " gestaan, en de room saus is niet te vinden, een paar zwarte champions volgens mij ook nog uit een potje , en wat water, wat dus de roomsaus moet voorstellen. Heb t met een servet opgezogen, wat vies. koude groente, zoals al jaren brocolli,wortels en rauwe sperzieboontjes. De biefstuk van mijn man was smakeloos, en erg rood. Volgens ons ook niet
    vers gebakken, maar al een dag daarvoor.. koude groenten
    en erg vette aardappeltjes.
    De bediening heeft geen enkele keer gevraagd of t smaakte, en was verre van vriendelijk. De niet geleverde soep, kon nauwelijks een excuus van af.
    Wij hebben al dit gemeld en geklaagd, maar er werd niets mee gedaan. Ook nog mijn beklag bij de kassier gedaan, en hij haalde 5,- van de rekening af. Hier moesten we het mee doen.. wat een zeer slechte zaak zeg.. beslist niet gaan eten. Er werd dus ook niets met mijn klacht gedaan... Terwijl wij wel bijna 45,-- moesten betalen.

Wat een waardeloze service zeg...

1,5