• Lid sinds 15 juli 2015

Lekker Zwols

Zwolle

Bagels & Beans

Zwolle

Joke heeft nog geen foto toegevoegd

1. Joke's profielfoto
    Joke heeft een recensie geschreven voor Lekker Zwols

Joke

WIj waten met zijn zessen en hebben buiten geluncht. Ik had de, aspergesoep met quich. De soep was lekker van smaak maar jammer dat de kom maar half vol was er had best nog een schep bij gemogen. De quich vond ik maar een erg klein stukje, twee happen en het was op. 2 Vriendinnen hadden een boterham met kroket, het was maar een erg klein boterhammetje met een kroket, gewoon zielig dat kleine boterhammetje. Een vriendin vroeg toen het drinken werd gebracht of ze misschien 2 boterhammen met 2 kroketten kon krijgen, dit was niet meer mogelijk, wel raar als je vervolgens bijna een half uur op het eten moet wachten. Het broodje carpachio en de 2 broodjes gezond waren wel goed.

6,1
  2. Joke's profielfoto
    Joke heeft een recensie geschreven voor Bagels & Beans

Joke

Zeer slecht. Warme bagel met geitenkaas en bacon. Wat kreeg ik, een beetje lauwe bagel met een koude plak geitenkaas en een plakje ongebakken bacon. Dat voor 6,20 euro. Gewoon schandalig voor zoveel geld.
    De toiletten zijn smerig en het papier van de handdoeken steekt in een grote berg boven de bak uit. Ik hoop dat de keuken beter word schoongemaakt dan de toiletten!