1. Het eten is Thais, de popliedjes ook, het personeel is Indiaas en zo proefden de kruiden in de Thaise gerechten ook een beetje. Bediening was wat ongeduldig, kortaf en zakelijk, sprak alleen Engels en was niet heel vriendelijk. Het eten stond echter snel op tafel en de vegetarische curry was heerlijk en veelzijdig, met veel groenten, tofu, paddenstoelen, bamboescheuten en dergelijke. Bij de rekening stond er opeens 4 euro extra bij: bij navraag bleek dat de kom met rijst te zijn... gerechten zijn exclusief rijst dus, stond niet expliciet op de kaart, dat gaf nog even een nare nasmaak.

6,1
  2. John

Vaak geweest, heeft nooit teleurgesteld. Altijd vriendelijk en correct bediend. Maakt de snacks nog lekkerder smaken dan ze al deden.

3. John

Op één van de meest centrale plekjes in Groningen met daardoor veel aanloop. Door de locatie en het open publieke karakter loop je er gemakkelijk even naar binnen. Rond lunchtijd je favoriete broodje meepikken betekent soms dat je een aantal minuten moet staan wachten om aan de beurt te komen, maar aan efficiëntie en een goede service geen gebrek. Voorzieningen is niet alleen afhalen zoals hier staat, je kunt je dienblad mee naar de lunchroom boven nemen met uitzicht over zowel Grote Markt, Waagstraat, Heerestraat en de gangetjes daartussen. De broodjes? Zoals je ze van een Bakker Bart verwacht.

4. John

Gezellig en sfeervol, een goede menukaart en prima eten. Prettige locatie ook. Aan de rand van het Noorderplantsoen, dus je weet waar je kunt uitbuiken!

5. John

Het ontbreekt compleet aan een gezellige inrichting in deze eetgelegenheid, maar het eten is goed en de geboden service ok.

6. John

Goede pizza, vriendelijke service en bovenal een leuke locatie tegenover de brink. Op een zomerse zondag is het genieten op het terras van alles en iedereen dat voorbij komt op het centrale kruispunt van dit toeristische dorpje. Dan kun je het beste buiten zitten, prima sfeer.

7. John

Schoon, vriendelijk, lekker, prima snacken in het leukste dorp van de provincie Groningen.

8. De Indiase keuken is mijn favoriet, dus onlangs eens deze locatie geprobeerd en ik koos voor de verrassing van de kok met zeven vegetarische curries, inclusief voorgerecht, voor 25 euro. Veel curries, inclusief enkele aangename verrassingen, maar gek genoeg wordt er dan weer bezuinigd op de rijst, dit werd op een klein schaaltje opgediend. De curries waren verder redelijk. Eerder te weinig dan te veel gekruid, en in vergelijking tot andere Indiase restaurants in Groningen vond ik de curries tamelijk vettig.

De sfeervolle muziek en typisch Indiase inrichting (olifantjes e.d.) maakten het totaalplaatje toch nog niet heel sfeervol.. De entree verdient wat meer aankleding, en als je net met je neus naar het raam zit, kijk je naar de kale oude ingang van het UMCG. Ook hier zou wat extra aankleding het wat sfeervoller maken. De sfeer wordt voor mij altijd grotendeels bepaald door de bediening. Die mag vriendelijk en gastvrij zijn en de tijd voor je nemen. Van een Indiase gastvrije cultuur was niets te merken. In plaats daarvan Hollandse formaliteit en afstandelijkheid.

Het minste vond ik de organisatie van de bediening. Eerst iets positiefs daarover: lang wachten op je diner hoefde niet. Maar kennelijk hebben de tafels geen nummers. We zijn door drie a vier verschillende personen geholpen, waarvan er eentje met een vleesgerecht aan kwam zetten welke we niet hadden besteld. Voor een andere tafel? Ook is het prettiger als men wat assertiever naast je tafel gaat staan om te vragen of alles naar wens is, zodat je niet je hoofd 147 graden hoeft te draaien om te kunnen antwoorden. En dat ze zelf eerst het voorgerecht weghalen voordat ze met het hoofdgerecht aankomen, en dat soort dingen allemaal...

Eigenlijk ben ik best snel tevreden, maar deze ervaring hier was niet met een 8 samen te vatten.

6,1
  9. Aantal keren gezellig en lekker gegeten, personeel zeer vriendelijk. Van de kok gehoord dat alles 'natuurlijk' wordt bereid, d.w.z. Geen kunstmatige smaakversterkers, E621 e.d.

10. Sfeervol, lekker, goede service, lekkere toetjes... Soms beetje te druk/vol.

11. Inderdaad, de naam van het restaurant is niet zo aantrekkelijk, maar om er weer heen te gaan wel. De ambiance eenvoudig, de curry's en rijst erg lekker, en de bediening vriendelijk en snel. Dat het er (nog) niet stormloopt met klanten vind ik ook een plus.

12. Elke keer weer een hartelijke sfeer. Een begrip in de stad!

13. Eén keer gegeten, op oudejaarsdag 2007/2008. We werden zeer klantonvriendelijk behandeld, de bediening maakte zich zorgen over of we wel op tijd (ik geloof 22u?) de deur uit zouden zijn. Opdringerige, onprettige ervaring. Kan me niet herinneren dat ik genoten heb van het eten.

14. Leuke locatie, grappige wok-koks, live piano-muziek, genoeg variatie voor vegetariërs, en de meest pittig gekruide woks zijn heerlijk. Het is groot, druk bezocht en rumoerig. Door het massale krijg ik een beetje het "Pretpark Nederland" consument gevoel. Mensen zijn er vaak gericht op zich vol te eten, het maximale uit de entree te halen. Altijd een beetje dezelfde taferelen, en ik maak me er zelf net zo hard schuldig aan. Nog een rondje dan... niet zeuren, maar eten.

15. Paar keer geweest en ik vind het meer een vreetschuur. Veel eten voor weinig, en dat is wat veel mensen aanspreekt. Wat betreft kwantiteit zit je hier dus inderdaad goed. Als er een schaaltje leeg is wordt het heel attent op tijd aangevuld.
    Goede service, maar totaal geen gezellige sfeer...

16. Kleine eetwaren Groningen

Chinees-Indisch afhaalrestaurant, ik woonde er vlakbij en het was niet mijn favoriet. Maar de allerlaatste keer dat ik er wat bestelde was circa 5 jaar geleden. Ik had toen een grote loempia waar viesgrote smakeloze stukken kip in verwerkt zaten. Vriendelijke mensen en lage prijzen, dat wel weer.

5,1
  17. Pannenkoekenhuis Groningen

Kan zeker genieten van de pannenkoekjes daar. Je gaat echter pannenkoeken eten als je een gezonde trek hebt, en dan is 1 pannenkoek voor mij niet genoeg. En meerdere pannenkoeken wordt een dure aangelegenheid. De geboden service is onvoldoende. Tevens heb ik het idee dat ze je daar zo snel mogelijk weer weg hebben, zodat de volgende pannenkoekers uit de wachtrij eindelijk aan een tafeltje plaats kunnen nemen.

5,7
  18. Chinees-Indisch Groningen

Alleen voor de afhaal interessant, want de sfeer is niet zo super en het interieur saai/oubollig. Het eten, tja, voor een Chinees voldoende vegetarische keuze, maar behalve de tomatensoep verder weinig noemenswaardig.

19. Laatst na jaren nog eens in de snelligheid pizza's gehaald. Toevallig was er toen net een kortingsactie. Maar ik vind de pizza's niet te eten. Weinig authentiek's aan, anti-biologisch en ze liggen als een blok op je maag. Wat zit er allemaal wel in?

2,5
  20. Meeste keren wel tevreden over m'n pizza, soms wat minder over de rommelige sfeer in combinatie met de service.

21. Klantvriendelijk, vriendelijke prijzen, redelijk eten. De moderne sfeer moet je denk ik een beetje van houden...

22. Onlangs voor het eerst op een zomeravond op het dakterras wezen eten. Dat was een beetje krap en moeilijk zitten. Het eten was niet erg bijzonder. Verwacht je een warm hoofdgerecht, bestaat het voornamelijk uit salade vulling. Verschillende dames van de bediening die vragen of het smaakt, in plaats van dat elk tafeltje gewoon 1 bediende heeft.

23. Een plek om regelmatig terug te komen. Heerlijke vegetarische gerechten, ook kwantitatief dik in orde.

24. Redelijk lekker gegeten. Mooi ingericht met al die beelden. Jammer van die standaard popmuziek keuze (The Corrs e.d.).

25. Klein, knus, gezellig, veel geur en kleur, leuke bediening. Alle keren heerlijk gegeten tegen vriendelijke prijs.

26. John