• Lid sinds 12 december 2010

La Casa

Valkenburg

De Kemphaan

Almere

John S heeft nog geen foto toegevoegd

1. John S's profielfoto
    John S heeft een recensie geschreven voor Sherida's Afhaalcentrum

De lekkerste roti in Almere en omstreken. Als je in de buurt bent, ga er langs of laat het bezorgen. Gewoon lekker. Heb je speciale wensen geef het door, want ze doen echt hun best voor je.

2. John S's profielfoto
    John S heeft een recensie geschreven voor Bagels & Beans

Kijk, hier kom ik graag lekker eten en altijd vers. Heerlijk zitten op het terras of binnen en altijd vriendelijke bediening.

Ga hier maar eens lunchen, gewoon lekker en met echte smaak.

3. John S's profielfoto
    John S heeft een recensie geschreven voor Wild-West
    Steakhouse Almere

Het zit bij mij om de hoek maar dit is gewoon slecht geworden, het eten is niet met zorg bereid. Het ijs is niet vers want de ijs kristallen staan erop en het vlees is van matige kwaliteit. De service is oke.

4. John S's profielfoto
    John S heeft een recensie geschreven voor Olympia

Dir restaurant zit nog geen 5 minuten bij mij vandaan maar ik kom er niet meer. Waarom? Nou, het eten is matig en als het er druk is... verwacht geen service! En als dit nou 1 keer gebeurt, dan is het niet erg maar ik kwam hier regelmatig en het wordt niet beter. Jammer want ik eet graag Grieks, maar deze sla ik voortaan over.

5. John S's profielfoto
    John S heeft een recensie geschreven voor Treasure
    Chinees-Indisch Almere

Het beste Chinees restaurant, waar ik graag kom. De service is altijd goed en de sfeer uitstekend. Het is pas verbouwd en de kaart is aangepast. Hierdoor is de prijskwaliteit zeer goed te noemen. Het eten is van hoge kwaliteit en altijd lekker. In Almere is dit mijn favoriet en zal dit voorlopig ook wel blijven.

6. John S's profielfoto
    John S heeft een recensie geschreven voor Brasserij De Bergerrie

Druk restaurant en dus over het algemeen goed eten. Het personeel doet z'n best maar rent zich soms de benen uit het lijf.

Prijsen zijn markt conform en dus niet te duur.

7. John S's profielfoto
    John S heeft een recensie geschreven voor De Kemphaan
    Internationaal Almere

Ben hier 2x geweest en het eten is redelijk goed. Personeel is oke en de sfeer is gewoon goed. Voor een dagje uit is het oke om hier te eten.

8. John S's profielfoto
    John S heeft een recensie geschreven voor La Casa

Zeer druk maar verschrikkelijk goed restaurant, het eten is fantastisch en een aanrader voor fijnproevers. Voorgerecht was zeer goed verzorgd en vers. De pizza was mega goed en als dessert creme brulee. Dit was de beste creme brulee die ik gegeten heb in tijden. Personeel vriendelijk en behulpzaam en ondanks de drukte een goede uitleg. Wij komen 2 x per jaar in Valkenburg en dit is nu mijn favoriete restaurant. In het weekend is het raadzaam om even te boeken, maar anders op goed geluk.