1. Eetcafé Arnhem

John O.

5/7/2014. Met z'n zessen goed gegeten. Bediening was vlot, ondanks de drukte. Even wachten niet erg, 2 grote Tv schermen. Goede porties en 2x vragen of alles naar wens was! Zelfs m'n zoon, een verwende eter, zegt "pap lekker gegeten". Dat zegt genoeg !!!

2. John O.

4/7/2014. Na de verbouwing een leuke zaak geworden om even vlug een hapje te eten. Vlotte bediening en altijd een fijn frietje. Een menutje kun je samenstellen zo je wilt. U vraagt, wij draaien! Prijs/kwaliteit goed !!

3. John O.

In het weekend gaan we vanuit Arnhem even In Emmerich boodschappen doen en Tanken en altijd even eten bij Hof van Holland. Van buiten lijkt het een gewoon restaurant maar binnen is het Chinees/Kantonees. De menukaart is Chinees/Duits en een beetje Hollands. Wat opvalt zijn de Oranje servetten op tafel. De bediening spreekt meerdere talen en is vlot en correct. Aan wensen word meestal voldaan. De locatie is mooi. Uitzicht op de Rheinboulevard. Altijd fijn om daar te komen !!!

4. Nederlands Arnhem

John O.

4/7/2014. Lekker gegeten zoals we daar gewend zijn. Lekker ongedwongen, goede attente bediening, is altijd een plaats om even bij te komen na een middagje winkelen !

5. John O.

01/06/2014.
    Vaak langs gekomen, nu maar eens aangedaan voor een hapje en drankje. Dat is goed bevallen, we hebben goed gegeten en de bediening was redelijk vlot en attent! Dus we proberen het gauw weer!

6. John O.

17/05/2014. Met 8 personen gegeten. Vriendelijke bediening die ervoor zorgden dat het een gezellige avond werd ondanks de drukte van een eerste mooie zomer avond. Eerst de drankjes en tijd om bij te kletsen. Intussen werd het eten klaar gemaakt waar 8 verwende eters van hebben genoten! Wensen werden waar mogelijk vervult. Lof voor het hele Team.

7. John O.

11/05/2014 Na ziekenhuis bezoek Ede binnen komen vallen met z'n zessen en zoals altijd goed ontvangen. Drinken was vlot en het eten was weer goed. Altijd een vertrouwd adres om terug te komen!

8. 14/03/2014 Met 6 personen gegeten, het eten was goed!! De bediening was top, ze kwamen meerdere keren vragen of alles naar wens was! Was gezellig, tot de volgende keer!!

9. Eetcafé Arnhem

14/02/2014. Vandaag bij Eetcafé Sofram gegeten, een welkome plek in Arnhem. Je kunt er rustig zitten en eten zoals je het wenst! Ga zo door heren, dan kom ik graag terug !

10. Internationaal Arnhem

Op de terug weg even aangedaan voor het lunchbuffet. Nu, dat was niet wat we gewend zijn bij Van der Valk. Een offday van de kok misschien!!

5,9
  11. Nederlands Tiel

2e kerstdag Brunch gedaan met kinderen en kleinkinderen. Het was goed verzorgd in een ongedwongen sfeer, met een goede bediening. De kinderen hebben genoten!!

12. 10/12/2013.
    Even vlug gegeten. Blijft toch een super plek voor een snelle hap. Goede keuken en goede bediening!!

13. 11/12/2013.
    Snelle lunch gedaan, was erg rustig. Vlotte bediening !

14. 17/11 2013 Met 6 Personen wezen eten en door de vele kleine kinderen behoorlijk lawaaig maar het eten was weer goed en een goede bediening.!!

15. 16/11/2013. Na het boodschappen doen een fijne plek om even een hapje te doen. Zeer goede bediening, snel en vriendelijk !!

16. Internationaal Arnhem

13/11/2013. Met z'n vieren geluncht in een ongedwongen sfeer met vriendelijke bediening en een rijkelijk buffet. Zeer goed verzorgt! Elke keer weer een plezier om daar te komen.

17. 22/10/2013. Met z"n vieren gezellig geluncht. Goede bediening, ongedwongen. Voor een hapje en drankje leuke locatie.

18. Nederlands Tiel

30 sept 2013 Dinér en Tribute tho de Cats. Goed ontvangen maar op het eten zeer lang moeten wachten! Ondanks dat de bediening wel drankjes bracht geen antwoord of dat het eten nog kwam. Later werd verklaart dat er problemen waren in de keuken. Sorry maar m'n avond was behoorlijk bedorven. Vele gasten om me heen waren boos vertrokken.Gelukkig maakte de muziek het weer goed. Om hier weer te eten moet ik even over nadenken.

19. 25Sept.2013 Met 3 collega na een lange rit hier even bijgekletst onder genot van heerlijk klaar gemaakte broodjes en een memu'tje gehaktbal is dit een fijne plek voor een snelle hap !!!!!!

20. 1e week van augustus kwamen we met de boot toevallig voor het terras terecht. Na wat drinken zegt Peter; komen jullie vanavond eten? Ik zeg doen we. Nou dat was een schot in de roos, verbluffend lekker ongedwongen eten. Vooraf werd door genomen hoe je het het liefste berijd had! Goed. Bij Peter Leen inmiddels al 2x teruggeweest!

21. Na in de zomer in Breukelen perfect Thais gegeten te hebben, Salathai geprobeert en het was wederom goed!! Snelle en vriendelijke bediening en lekker gegeten met vrienden. Doen we gauw een keertje over!! John

22. 19 sept 2013. Met airborne gasten binnen komen vallen, wetend goede parkeergelegenheid en uit ervaring wetend goed eten. Was het weer goed! Lof voor de goede sfeer en bediening! Vooral zo doorgaan. Bedankt. John

23. Met 6 personen goed en fijn gegeten. Er werd niet moeilijk gedaan als je van de menu kaart afweek.

24. Elk jaar fijn om daar te eten met 5 vrienden. Vlotte bediening en goed eten naar prijs-verhouding!!

25. Nederlands Elst

Op vrijdagavond fijn en goed gegeten. Lang geleden dat ik met een voldaan gevoel uit en restaurant kwam !!! Goed gedaan jongens.
    1 opmerking; Zou de vegetarische kaart iets uitbreiden.

26. Paasbrunch was een Welkome verassing in een Goede sfeer met vriendelijk personeel dat je steeds veraste met lekkere hapjes is lang geleden dat ik ongedwongen kon tafelen met kleinkinderen . Top