• Lid sinds 23 december 2016

Restaurant De Luwte

Den Burg

John en Regine heeft nog geen foto toegevoegd

1. John en Regine's profielfoto
    John en Regine heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Luwte

Gisteravond was wederom een fantastische , gezellige en smakelijke avond in De Luw-te . Ondertussen komen we al 12 jaar naar Texel en hebben we zowat alle restaurantjes die Texel rijk is uitgeprobeerd en De Luwte staat ondertussen als jaarlijkse vaste waarde op onze agenda .
    Het gezellige huiskamer-interieur trekt je al van buitenuit naar binnen . Onmiddellijk wordt je vriendelijk en met de glimlach ontvangen door de attente gastvrouw en vanuit de open keuken begroet door de chef-kok .
    Er wordt je een gevarieerde kaart aangeboden , waarin je zeker altijd wel je gading vindt . Ook zijner steeds een aantal suggesties voorgesteld op het krijtbord .
    Na een lekkere Riesling rosé sekt als aperitief , namen we de krabbenscharen met mayonaise ( een bord vol ! ) en een overheerlijke pastinaak-soep met waterkers-olie en verse waterkers . Geweldig ! Als hoofdgerecht namen we het lamsstoofpotje met verse gestoomde seizoensgroenten en de hertefilet , vergezeld van een lekker wijntje dat we ons lieten aanraden !
    We konden ook niet weerstaan aan het sorbet-ijs van en met bosbessen als
    afronding .
    Nadien nog een leuk praatje gemaakt met Evert , de chef , die er gezellig even kwam bijzitten . De avond was 100% geslaagd en een zeer positieve recensie waard !
    In De Luwte krijg je eerlijk , vers eten van eerlijke , aangename mensen in een origineel en warm kader ! Een absolute aanrader !

John en Regine uit België