• Lid sinds 19 juni 2018

John Doeselaar heeft nog geen foto toegevoegd

1. John Doeselaar's profielfoto
    John Doeselaar heeft gereageerd op een recensie van Vishandel Overwinningsplein

Geachte " Mevr. Lo "
    Als deze mensen geen centenpikkers waren die klanten (hele) oude haring in hun maag splitsen hoefde ze zich hier ook niet te verdedigen. Overigens heb ik even gezocht en deze viskraam staat op HEEL veel meer plekken op internet te boek als "smerig" en dan gebruik ik alleen nog maar dit nette woord. Het domste wat men kan doen is ontkennen dat je dit soort smeerlapperij verkoopt. De klant is allang niet gek meer en heeft heel veel manieren om te klagen.

2. John Doeselaar's profielfoto
    John Doeselaar heeft gereageerd op een recensie van Vishandel Overwinningsplein

Beste vishandel overwinningsplein. U kunt nu wel heel verontwaardigd reageren, maar u kunt misschien beter uw energie stoppen in het verkopen van betere haring? Want als u plotseling uw eigen verpakkings materiaal niet meer herkend mankeert er veel meer dan alleen uw vieze haring. Als u getoonde haring nu gewoon in de vuilnisbak gooit, waar ze hoort, hoeft u ook niet met fake accountjes als " LO " in te loggen om een positieve draai aan dit treurige verhaal te geven. DIT geeft u dus gewoon aan uw klanten mee. Te vies voor woorden.

3. Coockie

De meest smerige en ranzige haring die ik ooit in mn leven heb gehad. Deze haring wordt als "nieuwe" verkocht! Je doet de verpakking open en de putlucht komt je tegemoet.
    Zie foto! SCHANDE.

1,6
    1 positieve stem1 negatieve stem
  4. John Doeselaar's profielfoto
    John Doeselaar heeft een recensie geschreven voor Vishandel Overwinningsplein

Dit jaar mijn laatste haring daar gehaald en die zag er slecht uit. Nam aan de kar een hap en was heel vies. Heb die hap uitgespuugd in de vuilnisbak daar en kreeg daar ook nog een grote bek ook! Ze moesten ze verbieden deze rommel nog te verkopen.