• Lid sinds 16 oktober 2014

Beilen
  3. -

Tomo Yoshi

Hoogeveen

John heeft nog geen foto toegevoegd

1. John's profielfoto
    John vindt Son San niet leuk

John

2. John's profielfoto
    John vindt de recensie door Gunther voor Mendel leuk

Als chauffeur kwam ik regelmatig bij Mendel omdat er simpelweg geen andere opties zijn.

Enige tijd geleden was ik mooi op tijd en ben meteen gaan eten en douchen.

Komt er later een collega toevallig ook naar het restaurant dus ik zeg tegen hem ik ga nog wel even mee naar binnen om een drankje te doen.

Krijg ik me daar een discussie met die onvriendelijke bediening want ik mocht 's avonds alleen eten en drinken bestellen.

Ik zeg ik heb hier net gegeten en was naar de auto gegaan en wist niet dat er nog een collega kwam. Tja, had je maar moeten blijven zitten krijg je dan te horen.

Ze had er niks mee te maken en ik kreeg niks te drinken.

Mijn collega en ik zijn allebei vertrokken en omdat hij toch in het bos stond heeft hij een lekkere pizza besteld.

Ik kom hier echt nooit meer wat is dit een waardeloze bende geworden in vergelijking met jaren terug.

Het enige geluk wat ze hebben is dat er in de regio geen enkel alternatief voor chauffeurs is anders hadden ze de tent allang kunnen sluiten!

3. John's profielfoto
    John heeft gereageerd op een recensie van Mendel

Komt omdat die de parkeerplaats bezet houden en niet in het restaurant gaan eten. Heeft niks met discriminatie te maken. Het is privé terrein en begrijpelijk dat men verwacht dat je er ook gaat eten.

4. John's profielfoto
    John schreef:

Het eten is goed. Echter moet er appart betaald worden. Voor het drinken. Vindt ik geen probleem maar om een paar flinke euros te betalen voor 1 slokje wijn is belachelijk. Toen ze met open waren kreeg je nog een fatsoenlijk glas wijn.

5. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor Tomo Yoshi

We hebben er in het verleden regelmatig met veel plezier gegeten. Sinds de nieuwe eigenaar erin zit was het de laatste keer niet meer inclusief drinken. Hierdoor is het echt een stuk duurder geworden.

De kwaliteit van het eten is top!

Bij de vorige eigenaar bestelden wij ook regelmatig gerechten om te laten bezorgen. Dit is nu ook niet meer mogelijk. Helaas.

6. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor Sazanka

Heb er 2 keer gegeten met een grote groep. Het eten is echt geweldig!

7. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor Olympia

Eén keer gegeten. Bediening was top en het eten perfect. We hadden meer dan genoeg.

8. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor Eetpark

Wij gaan vaak wokken en zijn ook een paar keer bij het eet park geweest. Het eten is goed en er is genoeg keuze uit de sushi. Echter als het erg druk is veel lege bakken aangetroffen.

Het is modern maar het is te grootschalig waardoor er geen sfeer hangt.

Een keer dat wij er zaten te eten was er een Nederlandstalige volkszanger met harde muziek die probeerde het gezellig te maken. Hier zitten wij niet op de wachten als wij gaan uit eten. Je kon aan de meeste bezoekers wel zien dat zij hier ook niet op zitten te wachten.

De bediening mag wel een stuk vriendelijker zijn.

5,5
  9. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor Happy Grill
    Internationaal Pesse

Wij komen regelmatig bij de happy grill. Eten is perfect en het personeel is zeer vriendelijk. Regelmatig loopt de baas langs de tafeltjes om een kort praatje te maken en eventueel je nog te voorzien van een extra drankje. Dit kunnen wij waarderen. De prijs is perfect en alles is inbegrepen. Met mooi weer is het perfect voor kinderen. Er is een buitenspeeltuin met een groot hek eromheen waar je alleen vanuit het restaurant in kan komen. Zeer ruime keuze uit frisdrank, wijn en biertjes.