• Lid sinds 16 november 2009

Ripassa

Bilthoven

Ripassa

Bilthoven

johannes heeft nog geen foto toegevoegd

1. johannes's profielfoto
    johannes heeft een recensie geschreven voor Ripassa

Met de trein gekomen en na 2 minuten gastvrij ontvangen en uit de jas geholpen.
    Gekozen voor een 5 gangenproeverij. De gerechten waren prachtig opgemaakt en perfect van smaak. Dit alles vergezeld van een heerlijke Lugana Zenato en 'n heel lekkere Epicuro uit Sicilië. Prettige en vakkundige bediening. Een geslaagde en sfeervolle culinaire avond gehad. Ook bij vertrek weer heel attent uitgeleide gedaan. Een zeer verdiende dikke 9!

2. johannes's profielfoto
    johannes heeft een recensie geschreven voor Ripassa

Gisteravond met z'n vieren hier gegeten op aanraden van kennissen. Een gastvrij ontvangst, waarbij we vriendelijk ontvangen werden en na het eten we weer uitgeleidde werden gedaan. Als voorgerecht namen we gebakken coquille met rouille, verse biet en tartaar van gerookte zalm met een heerlijke witte Toscaanse wijn. De opmaak en smaak waren voortreffelijk. Als hoofdgerecht Zeeduivel filet op truffel risotto met zuring, pompoen en krabsaus. De anderen kozen voor gebakken eendenborstfilet met kastanje ravioli, vergezeld van een prachtige fles Ripassa. Over de smaak en opmaak was iedereen enthousiast. Het geheel sloten we af met een lekkere espresso, waarna we met een voldaan gevoel afscheid namen.

Zeker voor herhaling vatbaar, temeer omdat ook de prijs/kwaliteit verhouding dik in orde is.