• Lid sinds 29 juli 2013

Parthenon

3. 8

Parthenon

Susteren

Johanna van V. heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Johanna van V.'s profielfoto
    Johanna van V. heeft gereageerd op een recensie van @Friends

Wat ik hier gewoon niet aan begrijp is het volgende: u schrijft het eten was goed en vervolgens wordt dit bedrijf beloond met een 5. Dat zegt mij al genoeg. U bent gewoon boos, omdat u voor een dubbeltje op de 1e rang wilde zitten. Gelukkig hebben wij een andere ervaring en komen er graag.
    Wat een kinderachtig gedrag vertonen jullie hierbij zeg en dan is ineens alles slecht als ik naar de punten kijk. Zelfs het vernoemde goede eten.

2. Johanna van V.'s profielfoto
    Johanna van V. heeft een recensie geschreven voor Parthenon

We komen hier nu al een aardige tijd en we zijn nog nooit teleurgesteld. Eten is altijd goed van kwaliteit en het personeel is erg vriendelijk. Leuk restaurant en een absolute aanrader.

3. Johanna van V.'s profielfoto
    Johanna van V. heeft een recensie geschreven voor Snackpoint Zöstere

We komen hier nu al een aantal maanden, nadat we een poos op zoek zijn geweest naar een goede gelegenheid om lekkere friet enz te eten.
    Super aardig personeel en het eten is van grote kwaliteit. Dus dit is een blijver voor ons. Kan het iedereen aanraden.

4. Johanna van V.'s profielfoto
    Johanna van V. heeft een recensie geschreven voor Parthenon

Voor de 1e keer gaan eten en we waren blij verrast door het heerlijke eten en de vriendelijke bediening hoewel het erg druk was. Ik baal altijd van onvriendelijke bediening en wat je ook vroeg het kwam met een vriendelijk gezicht. Fijn hoor. Voor herhaling vatbaar.