1. De Kleine Indo

Tilburg

Val Monte

Berg en Dal

Johanna van Dam heeft nog geen foto toegevoegd

1. Johanna van Dam's profielfoto
    Johanna van Dam vindt de recensie door M.W voor 't Brand EETHOES leuk

De eigenaar zeer onvriendelijk, sfeer was bedrukkend, het eten was slecht dwz het vlees was veel te droog. Het leek of dat het een paar keer door de pan was geweest, kort maar krachtig één keer geweest maar nooit meer… nog niet gratis, brrr. We zijn al vaak uiteten geweest, maar heb nog nooit zo SLECHT gegeten… waar is waar. Mocht je er toch willen gaan eten, vergeet dan niet beitel & hamer mee te nemen.

1,3
  2. Johanna van Dam's profielfoto
    Johanna van Dam vindt de recensie door Prevoo voor 't Brand EETHOES niet leuk

Naast de vriendelijke bediening hebben wij genoten van een heerlijke 3 gangen menu in een prettige sfeer. Deze ervaring is vergelijkbaar met een bezoek eerder.

3. Johanna van Dam's profielfoto
    Johanna van Dam vindt de recensie door Monique voor 't Brand EETHOES niet leuk

Locatie is wat verouderd, maar wel netjes en schoon. Zeer goed gegeten (lunch) voor een heel schappelijke prijs. Eten was goed bereid en vers. Eigenaar was erg vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.

4. Johanna van Dam's profielfoto
    Johanna van Dam vindt de recensie door Mariëlle voor 't Brand EETHOES niet leuk

In dit restaurant kregen we een geweldige 2-gangen lunch geserveerd wat een heel goede prijs kwaliteit verhouding had. De grote kom soep was van een geweldige bouillon gemaakt en goed gevuld. Daarna kozen wij voor een Limburgs zoervlees (soort hachee) met frietjes en dit was ook een prima maaltijd gecombineerd met een verse salade.
    Het restaurant zag er eenvoudig uit maar het motto 'Betaalbaar culinair genieten' werd helemaal waargemaakt.
    Wij gaan zeker terug als we weer in Valkenburg zijn.

5. Johanna van Dam's profielfoto
    Johanna van Dam vindt de recensie door JLO voor 't Brand EETHOES leuk

Wij hadden voor vanavond een reservering via Social Deal om 17.30 uur voor 2 personen.

Helaas zat het onderweg tegen, waardoor we bang waren niet op tijd in het restaurant aan te komen. Daarop besloten we netjes op voorhand te bellen (met de eigenaar gesproken) om te vermelden dat we wellicht wat later zouden aankomen en of dit een probleem was. We kregen te horen dat het druk was (lees: er waren slechts drie tafeltjes bezet) en dat later komen een probleem was. Tijdens het telefoongesprek was de eigenaar nors en zeer onvriendelijk.

We hebben ons uiterste best gedaan en waren uiteindelijk vijf minuten later dan afgesproken. Daar hebben ons beklag gedaan bij het personeel over de onvriendelijk van de eigenaar. Terwijl we ons drankje hadden gekregen kwam de eigenaar verhaal halen. De manier waarop we toen te woord zijn gestaan, slaat echt alles. Wat onbeschoft! Niet willen luisteren, weglopen, een sneer geven waar iedereen bij zit. Dit kan echt niet!! Voor ons een reden om gelijk onze drankjes te voldoen en weg te gaan zonder te eten. Dit is geen gezellig avondje uit. Ik heb medelijden met het personeel wat er werkzaam is.

Mijn advies is: als je een gezellige avond wilt hebben, ga dan vooral níet naar dit restaurant.

6. Johanna van Dam's profielfoto
    Johanna van Dam vindt de recensie door Trudy voor 't Brand EETHOES leuk

Vanwege de zeer onvriendelijke eigenaar een echte afrader. De rest was ook niet bijzonder. Kapotte stoelen, spinnenwebben..

2,4
  7. Ine Triepels.Jo Nelissen

Goedenavond,
    We hebben tot nu toe vier keer een 3 gangenmenu bij u genuttigd, asperge en groentesoep rijkelijk gevuld, kogelbief als varkenshaasspies en forel waren heerlijk net als de nagerechten. Voldoende wokgroenten evenals sla. Begrijp niet wat veel mensen te klagen hebben, ligt het misschien aan hun zelf? Oh, en niet te vergeten de lage prijs. Ik stond gisteren voor een gesloten deur, wist niet dat donderdag's gesloten was.

Groetjes, en tot de volgende keer.
    Jo en Ine.

8. Johanna van Dam's profielfoto
    Johanna van Dam vindt de recensie door Wim Baert voor 't Brand EETHOES leuk

Wij kregen een uitnodiging om hier te gaan eten. Een zogenaamde social deal voucher. Als we eerst op hun menukaart hadden gekeken dan waren wij hier niet naar toe gegaan. Maar ja, op uitnodiging toch gegaan.
    Kort door de bocht, nooit naar toe gaan, echt nooit.

2,5
  9. Johanna van Dam's profielfoto
    Johanna van Dam vindt de recensie door S voor 't Brand EETHOES leuk

Via social deal geboekt. Bii binnenkomst zit een man op het terras aan het bier, die ons niet groet, misschien een andere gast dachten we. Even later bleek het de eigenaar te zijn die het teveel moeite vond om ons als gast te verwelkomen. Een jonge man kwam onze bestelling opnemen. We moesten meteen voor tot en met nagerecht worden opgegeven, kon niet pas na hoofdgerecht. Carpaccio met ijsberg sla en croutons en iets wat op een mosterd dressing leek. Parmezaanse kaas en pijnboompitjes waren op denk ik. Weinig liefde voor voedsel. Bij ontvangst hoofdgerecht zijn de wokgroenten nog keihard. Op verzoek of het misschien nog even nagebakken kon worden, werd mijn vriendin onbeschoft door de eigenaar benaderd. "DAT HOORT ZO! ja maar het is nog hard kunt u het misschien even nabakken? DAN WORDT HET ZWART! ja maar alle groenten zijn echt nog keihard. MEVROUW DAT IS ECHT NIET DE EERSTE DIE WE GEMAAKT HEBBEN VANDAAG HOOR! ik heb nog netjes gevraagd; Misschien hoort het zo, maar kunt u het dan toch nog even nabakken, mijn vriendin vraagt het netjes. En toen liep de ram onbeschofte eigenaar al afgevend over ons en wat we ons wel niet dachten, weg. Zonder het gerecht terug te nemen. We werden volledig door hem genegeerd. De aardige jongeman van de bediening kwam uit de keuken netjes vragen of hij toch het gerecht nog even mee kon nemen om het alsnog even voor mijn vriendin na te bakken. Als gevolg van het hele voorval, was mijn eten op toen mijn vriendin haar eten kreeg. De botte eigenaar liep al stampvoetend door de zaak, begon het terras buiten water te geven en op te ruimen. We waren overigens bijna de hele avond de enige gasten, dus aan de werkdruk kan zijn houding niet gelegen hebben.
    Toen mogelijk zijn kleindochter, die op alle foto's in de zaak te zien was, belde, draaide hij ineens als een blad aan een boom om... tegen de kleindochter. Wij zijn de rest van ons verblijf genegeerd en niet door de hamworst gegroet of bedankt bij het uitlopen. De jongeman van de bediening heeft echt zijn best gedaan om ons verblijf nog enigszins aangenaam te maken. Deal of geen deal... als je zo probeert meer gasten te krijgen... sla je de plank volledig mis.

10. Johanna van Dam's profielfoto
    Johanna van Dam heeft gereageerd op een recensie van 't Brand EETHOES

Dat deze tent nog bestaat is mij een raadsel.

11. Johanna van Dam's profielfoto
    Johanna van Dam vindt de recensie door Rianne voor 't Brand EETHOES leuk

Via social deal had ik vouchers gekocht om met mijn ouders uiteten te gaan.

Door mijn verhuizing zouden we 5 min later aankomen bij het restaurant dan gepland, dus belde ik het restaurant om even door te geven dat we 5 minuten later zouden komen.
    Aan de telefoon sprak ik de eigenaar die mij op een zeer agresieve manier benaderde en totaal geen begrip had voor de situatie.
    Hij zij dat ik niet moest denken dat ik zomaar 5 minuten te laat kon komen, en dat ons tafeltje aan iemand anders werd gegeven.
    Op de social deal app zag ik dat onze vouchers wel waren ingevorderd.
    Vervolgens belde ik social deal om het uit te leggen, en zij contacteerden het restaurant.
    Uiteindelijk bleek dat ik het geld van mijn vouchers kwijt was.

Na alle gelezen recensies over het restaurant die net zo negatief waren als de service, adviseer ik iedereen die een gezellig restaurant zoek hier zeker niet heen te gaan!!

12. Johanna van Dam's profielfoto
    Johanna van Dam vindt De Kleine Indo leuk

Johanna van Dam

13. Johanna van Dam's profielfoto
    Johanna van Dam vindt de recensie door Leon voor 't Brand EETHOES niet leuk

Het was weer heerlijk en vriendelijke mensen

14. Johanna van Dam's profielfoto
    Johanna van Dam vindt de recensie door Arno Thijssen voor 't Brand EETHOES niet leuk

Arno Thijssen

De kipspies was heel lekker en het pasteitje smaakt ook heel goed. Een aanrader dus, ik kom er zeker terug.

15. Johanna van Dam's profielfoto
    Johanna van Dam vindt de recensie door Leon voor 't Brand EETHOES niet leuk

Zo. 4 Nov. Hier gegeten via SocialDeal.
    We hadden het 4-gangen menu en het was het geld gewoon waard. Soep was goed warm. Flesje frisdrank normale prijs, €2,50
    Jonger personeel is zelfs heel vriendelijk.
    Het kan dus ook goed gaan.

16. Johanna van Dam's profielfoto
    Johanna van Dam vindt de recensie door Bart voor 't Brand EETHOES niet leuk

Heerlijk gegeten, fijne bediening. Ga er zeker terug. Een aanrader.

17. Carmen Keerssemeeckers

Wat een ballentent! Het straalt totaal geen sfeer uit en de jongeman in de bediening is totaal niet gastvrij en zeer onvriendelijk. Een vraag over allergenen mag amper gesteld worden want het is teveel moeite om op de ingredienten van de verpakkingen te kijken. Aangezien alles uit een kant en klaar pakje komt zou dat niet zo moelijk moeten zijn. Helaas vooraf de recensies niet gelezen.
    Waarschijnlijk is de actie via Social Deal een van de laatste stuiptrekkingen van dit restaurant.

18. Johanna van Dam's profielfoto
    Johanna van Dam vindt de recensie door Verkennis voor 't Brand EETHOES leuk

Nooit meer! We krijgen als voorgerecht groentesoep die ZUUR is. Krijgen wel een ander kopje soep maar verder worden er geen woorden aan vuil gemaakt. De biefstuk is taai en de groenten aangebrand. Het toetje lijkt rechtstreeks uit de diepvries van de Sligro te komen en het ijs met bosvruchten blijkt ijs met saus zónder vruchten. Wanneer we opmerkingen maken wordt gezegd dat we dan maar thuis moeten eten en wordt ons letterlijk de deur gewezen. Ongelooflijk! Wij zijn echt geen verwende zure klanten maar dit hebben we nog nooit meegemaakt. NIET HEEN GAAN!

1,6
  19. Johanna van Dam's profielfoto
    Johanna van Dam vindt de recensie door Vleugels voor 't Brand EETHOES leuk

Wij hadden gereserveerd via Social Deal

Toen wij ookal waren we te laat de Eigenaar in de lege zaak aanspraken werden we zeer agressief te woord gestaan en ons met zeer dreigende taal ons aangaf de bon niet meer geldig was en snel weer moesten vertrekken.

We hebben dit nog nooit meegemaakt en meteen aangegeven bij Social Deal.

Mensen ga hier niet eten want deze man is echt gestoord!!!!

20. Johanna van Dam's profielfoto
    Johanna van Dam vindt de recensie door Henriette voor 't Brand EETHOES leuk

Zeer vervelende ervaring. Niet aan te raden.
    Mijn man en ik gaan regelmatig uit eten met een bevriend stel. Ook wel met een Social Deal en tot op heden naar volle tevredenheid. Dinsdagavond 21 augustus 2018 arriveerden we ruim op tijd voor ons 4 gangen menu bij Eetcafé “t Brand Eethoes in Valkenburg. Door de ober werden we opgevangen en kregen een tafel buiten. Eer we de bestelde drankjes kregen, duurde even maar deze werden vriendelijk geserveerd. Geruime tijd moesten we wachten om onze bestelling op te geven. Direct alle vier gangen, die ook snel achter elkaar werden geserveerd. De groentesoep was niet warm dit hebben we gemeld en werd voor kennisgeving aangenomen. Verder was de prijs/kwaliteit verhouding redelijk. Voor de heren kwam het tweede drankje vlot, wij dames hebben langere tijd gewacht en ons opnieuw moeten melden. Voor de heren werd het derde biertje ook niet gebracht. Vriend A. ging naar binnen om te vragen en trof niemand aan. Na enige tijd wachten is hij achter de bar langs gelopen om in de keuken netjes te vragen om de drankjes. A. kwam helemaal bedremmeld weer bij ons zitten, de eigenaar had hem flink de kast uitgeveegd maar de drankjes kwamen eraan. Onze stemming was inmiddels wel in mineur.
    De drankjes werden geserveerd door de eigenaar terwijl hij ons luid uitkafferde dat bij hem niemand uitdroogde en wat wij wel niet dachten. Als tierend en scheldend liep hij weg. Echt gezellig werd het niet meer ondanks de verdere vriendelijke bediening van de ober.
    Na het eten ben ik naar binnen gegaan om te betalen. Dit werd afgehandeld door de eigenaar op een zeer norse toon afsluitend met “Dank u wel, fijne avond en tot ziens!” Daarop reageerde ik “u ook fijne avond maar tot ziens zit er niet in”. Nou toen ontplofte het bommetje opnieuw, ik kreeg een hele tirade op een zeer onbeschofte manier. Geslagen zijn we afgedropen. Werkelijk je kunt gewoon niet geloven dat zo met een klant wordt omgegaan. Wat een leuk avondje uit had moeten zijn werd een zeer vervelende ervaring.

3,9
  21. Vindt het eten niet slecht maar voor zoeen eethuis de dranken kaart veel te duur bvb een grand marnier €5,00 en dan geven ze ook nog twee blokken ijs er in dus veel te weinig drank naar de prijs dus een maal en dan nooit meer

22. Johanna van Dam's profielfoto
    Johanna van Dam vindt de recensie door Mp voor 't Brand EETHOES niet leuk

Vandaag high lunch gehad, geboekt via Social Deal. Heel lekker eten en meer dan voldoende porties. Zeer snelle (fijn omdat we met kleine kinderen waren) en vriendelijke bediening. We komen zeker nog eens terug.

1 positieve stem1 negatieve stem
  23. Esther

Niet aan te raden! Totaal geen vriendelijke eigenaar, komt over op gasten alsof hij totaal geen plezier heeft in zijn werk. Toiletten waren vies, hangt geen sfeer in restaurant, begin mei stonden de paasversieringen nog op tafel, soep uit blik, tonijn cocktail heel nat door salade onderin en teveel wiskeysaus erover heen en radio staat hard aan in het restaurant. Ook al is het niet duur, zonde van je geld om hier te eten. Geen leuke avond met zulke bedindieng. 4 gangen diner en stonden met uur weer buiten, zo snel werd alles geserveerd.

1,4
  24. Johanna van Dam's profielfoto
    Johanna van Dam heeft een recensie geschreven voor Val Monte
    Internationaal Berg en Dal

Zowel hotel als restaurant is gedateerd, zo ook het eten. Echt alles onder de maat. Ik zal maar beter niet in details treden. Hier worden duidelijk niet de beste ingrediënten gebruikt. Twee avonden hier gedineerd, maar met een zeer ontevreden gevoel van tafel gegaan. Daar kwam nog bij dat ik de eerste avond om de rekening vroeg en mij verteld werd dat het op mijn kamer gezet werd. De volgende avond was de policy gewijzigd en moest ik contant afrekenen. Geen probleem natuurlijk, maar ik was natuurlijk niet de enige en enkele gasten waren 'not amused' want het gaf wel de indruk dat je niet kredietwaardig bent. Bij uitchecken werd mij verteld dat het veelvuldig voorkwam dat er onbetrouwbaar laagsoortig volk zonder af te rekenen de deur uit liep en dan moet je e.e.a. aanpassen natuurlijk.

5,1
  25. Johanna van Dam's profielfoto
    Johanna van Dam vindt de recensie door Van Der Aa voor 't Brand EETHOES niet leuk

Van Der Aa

Gezellig - goed vlees en dame blanche! Waar voor je geld.

26. Johanna van Dam's profielfoto
    Johanna van Dam vindt de recensie door Fieni en Rob voor 't Brand EETHOES niet leuk

Fieni en Rob

Geweldig gegeten met mijn vrouw op zaterdag avond 10 november. 4 gangen menu, voldoende te eten, helemaal niks mis mee, ondanks eerder gelezen negatieve beoordelingen! We gaan zeker nog eens terug! Vriendelijke bediening.

27. Johanna van Dam's profielfoto
    Johanna van Dam vindt de recensie door F.Willems voor 't Brand EETHOES niet leuk

Afgelopen zondag voor de tweede keer gaan eten, na eerst met een Wowdeal voucher gegeten te hebben. Niet voor niets, de goede porties, gemoedelijke sfeer en omgeving en vooral het lekkere eten deed ons terug komen. Ook nu prima. Lekker genoten van heerlijk zuurvlees, lekkere vis en prima nagerechtjes. De soep vooraf was heerlijk!

28. Johanna van Dam's profielfoto
    Johanna van Dam vindt de recensie door Nettie Berger voor 't Brand EETHOES niet leuk

Nettie Berger

22 maart samen met 2 vriendinnen heerlijk gegeten, het was ruim voldoende, en smaakte overheerlijk!!!! Ook de bediening was perfect, ze vroegen vaak of het smaakte, en of alles naar wens was. Dus brand eethoes bedankt, wij komen zeker nog eens terug.

29. Johanna van Dam's profielfoto
    Johanna van Dam vindt de recensie door Hella Sturtz voor 't Brand EETHOES niet leuk

Hella Sturtz

Op vrijdag 27 december a la carte gaan eten. We hadden konijn in het zuur en de kinderen schnitzel. De porties waren voldoende en erg lekker en goed klaargemaakt. Eigenaar kwam vaker vragen of alles naar wens was. Bediening ook prima. Prijs - kwaliteit verhouding goed. Wij gaan zeker nog eens terug.

30. Johanna van Dam's profielfoto
    Johanna van Dam vindt de recensie door Nathalie Molhoek voor 't Brand EETHOES niet leuk

Lekker gegeten. Kindermenuutje plus vis van de dag en mixed grill. Voortreffelijk! Toetje na was ook prima! Zeker een aanrader: je krijgt voldoende (en ook nog eens veel groenten) en het smaakt, niet doorgekookt of pakjeszooi. Gewoon lekker. Prijs is prima.

Meer updates