johan's profielfoto

Activiteiten

1. johan's profielfoto
    johan heeft een recensie geschreven voor Con Fuego
    Steakhouse Breda

Prima carpaccio en ribeye. Gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Hier is het gewoon heel goed.

2. johan's profielfoto
    johan heeft een recensie geschreven voor Porto Bello
    Italiaans Goes

Afgelopen week lekkere pasta gegeten met een heerlijk wijntje. Mijn partner had een goed gevulde pizza met krokante korst zoals het hoort. De bediening is zeer vriendelijk en op de achtergrond een heerlijk muziekje wat me doet terugdenken aan onze vakantie van jaren geleden. Het was voor ons voor herhaling vatbaar.

3. johan's profielfoto
    johan heeft gereageerd op een recensie van Rio Santa

Ongeloofelijk. Die robert word vier keer onder tafel gepraat en nog niet geeft hij het op. Ik geef dit restaurant gelijk. Problemen los je op in het restaurant en niet erbuiten. Als hun ervoor kiezen om ontevreden de deur uit te gaan zijn ze zelf stom bezig. Ik heb ooit 1x zo slecht gegeten in frankrijk en het gebodenen ook echt niet opgegeten en dus ook niet betaald. Dat was opgelost en dan ga ik ook geen verhaaltje schrijven.

4. johan's profielfoto
    johan heeft een bericht geschreven voor Rio Santa Goes
  5. johan's profielfoto
    johan heeft gereageerd op een recensie van Rio Santa

En ik lees dit ook. De heer robert maakt wel meerdere fouten hier. Veel succes riosanta met dit soort laster.

6. johan's profielfoto
    johan schreef:

Ik vraag me af wat ik met een ip adres te maken heb van iemand anders. Ik heb er zelf maar 1. Ik heb zojuist het betreffende restaurant telefoninsch op de hoogte gesteld van dit gebeuren. En deze man melde mij dat hij flink wordt lastiggevallen. Ik hou zelf niet van dit soort praktijken en hou mij hier ook verder afzijdig van.

7. johan's profielfoto
    johan schreef:

Dit is ongeoorloofd ik ben al jaren lid van uw community en plaats alleen berichten waar ik daatwerkelijk geweest ben.

8. johan's profielfoto
    johan schreef:

Goedendag ik heb een hele vreemde vraag maar ik word sinds vanmiddag lastiggevallen door iemand een ene robert welke mij hele vreemde berichten stuurt. Dit heb ik in al die jaren nog nooit meegemaakt. Wat kan ik hier tegen doen want deze persoon komt op mij nog agressief over. Vriendelijke groet.

9. johan's profielfoto
    johan heeft een recensie geschreven voor Het Stadshuys

Een zakelijk etentje gehad. Alles was prima en eten was goed. Nix op aan te merken.

10. johan's profielfoto
    johan heeft gereageerd op een recensie van Rio Santa

Vrienden van de heer geijs kunnen idd niet iets weten wat nog niet gebeurt is en hierover dan een mening hebben. Ik kan heel goed begrijpend lezen en dat komt hier echt uit. Laat hun toch met rust en probeer volwassen te handelen. Dank u

11. johan's profielfoto
    johan heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Twins

johan

Afgelopen dinsdag hier met mijn vriendin gegeten beide vonden wij het heerlijk zowel voor als hoofd en nagerecht. Bediening erg vriendelijk. Komen waarschijnlijk volgende maand weer.

12. johan's profielfoto
    johan heeft gereageerd op een recensie van Rio Santa

Ik zie nu net dit voor de 4e keer voorbij komen op facebook en dacht moet toch eens gaan kijken. Wat een ellende zeg ik wens de mensen van het restaurant ook veel sterkte met dit. En geef ze ook groot gelijk als iemand niet tevreden is moet men gewoon ff melden en niet achter iemands rug dat kan echt niet.

13. johan's profielfoto
    johan heeft een recensie geschreven voor Het Jachthuis

johan

Afgelopen maandag heerlijk gegeten in dit restaurant. Van binnen is de zaak erg gezellig ingericht, typisch wat je van een jachthuis zou verwachten. Mijn vriendin nam een wijntje waar zij ook nog duidelijke uiteg bij kreeg. Vooraf had zij gamba's en ik een bospaddenstoelensoep. Dat begon al goed. erg lekker en we konden niet wachten tot het hoofdgerecht. Gezien het restaurant op dinsdag een pasta gerecht serveert en niet op maandag vroeg ik de aardige dame in de bediening of dit evt. op maandag ook kon. Zij heeft dit gelijk geregeld en ik heb een heerlijk pasta gerecht mogen nuttigen. Mijn vriendin had een mixed grill deze was ook lekker. Top tent. Door het gezellige napraten helemaal vergeten een fooitje af te tikken, sorry guys. hoop dat deze dikke tien ook goed smaakt.

14. johan's profielfoto
    johan heeft een recensie geschreven voor Pallas Athene

johan

Voor een dinsdag best redelijk druk, voorgerecht gehaktballetjes smaak was redelijk, hoofdgerecht mixed grill was beter, maar het nagerecht waardeloos. Een suikerwafeltje met een bol ijs zo uit de folie gehaald welke ik ooit ook een keer bij een benzinepomp probeerde, echt niet te eten. De bediening was wisselend, sommige erg aardig, andere niet vrolijk en ene zelfs niet echt vriendelijk.

15. johan's profielfoto
    johan heeft een recensie geschreven voor Amadore | Jersey

johan

Regelmatig komen wij bij jersey .ze hebben gewoon het beste terras in goes. Bediening is bij ons altijd vriendelijk en het eten ook erg lekker. Enig nadeel is dat wij toch een paar van onze faforiete gerechten missen op de vernieuwde kaart. Gelukkig staat er nog voldoende ander lekkers op. Laat de zomer maar komen.

16. johan's profielfoto
    johan heeft een recensie geschreven voor Alexandros

johan

Wij houden erg van de griekse keuken en hier hebben wij heerlijk gegeten. Bediening vriendelijk. Een echte aanrader.

17. johan's profielfoto
    johan heeft een recensie geschreven voor Beer 'n Steak

johan

Prima gegeten gezellige avond gehad. Aanrader.