• Lid sinds 30 juni 2011

Mangú

Apeldoorn

Parthenon

Apeldoorn

Johan ten Broeke heeft nog geen foto toegevoegd

1. Johan ten Broeke's profielfoto
    Johan ten Broeke heeft een recensie geschreven voor Parthenon

Bij binnenkomst hartelijk ontvangen door de vrouw die ons de rest van de avond ook heeft bediend. Heel vriendelijk en gezellig.

Het eten:
    We bestelden een PARTHENON, wat een soort mixed grill is van de specialiteiten. Mooi geserveerd en compleet met salades, aardappeltjes of patat, rijst en saus.
    De kwaliteit was zeer goed. Lekker mals en ook de kruiden waren precies goed.

Je moet aardig je best doen wil je alles opkrijgen dus ook de grote eter zal genoeg hebben.

Prijzen:
    Ik stond voorstelt van de prijzen. Voorgerecht kost tussen de 6 - 10 euro. Een hoofdgerecht is tussen de 15 - 19 euro en het dessert is ongeveer 6 euro.

Ik raad het iedereen aan als je van lekker vlees houd en niet vies bent van andere keukens dan de nederlandsche.

2. Johan ten Broeke's profielfoto
    Johan ten Broeke heeft een recensie geschreven voor Mangú

Al het eten wordt gefrituurd in paneermeel dus echt vers is het niet. Ook valt hierdoor de smaak helemaal weg en dat is dus zonde.

Wat ook opviel is dat veel dingen erg vet zijn van de frituur. Het vet ligt dan op het bord.

Tevens word er veel saus over en doorheen gedaan wat een beetje overkill is.

Wat erg goed is is de bediening. Ze zijn snel, vriendelijk en niet te verlegen.

Omdat alles uit de frituur komt krijgen ze voor eten en drinken, prijs/kwaliteit een dikke onvoldoende.

2,9