• Lid sinds 27 januari 2017

De Molen

Vrouwenparochie

Johan heeft nog geen foto toegevoegd

1. Johan's profielfoto
    Johan heeft een recensie geschreven voor De Molen

Helaas was dit geen goede ervaring. We hadden gereserveerd voor 3 personen onbeperkt mosselen eten en 2 personen onbeperkt schnitzels eten, dit alles met friet en groenten. We wilden een dag eerder, maar dat kon niet omdat men dan bang was dat er niet genoeg mosselen zouden zijn.
    Ten eerste was het er ongezellig koud en we hadden met z'n vijven een veel te kleine tafel.
    Toen de eerste ronde werd geserveerd zag het er goed uit, 2x schnitzel met gebakken spekjes ui en champignons en 2 kleine schaaltjes met mosselen voor 3 personen, en daarbij en soepkom met friet en een soepkom met sla, dit voor 5 personen. Nadat dit op was hebben we weer bij besteld, nu kregen we 2 kale schnitzels en 1 schaaltje mosselen en na heel lang wachten weer een klein schaaltje friet. Ondertussen nog drinken bij besteld en voordat dit kwam werd nog 3 x gevraagd of we nog wat wilden drinken. En eindelijk kwam het drinken. We hebben gelijk weer mosselen besteld, maar toen bleek dat de verse mosselen op waren, hoezo onbeperkt verse mosselen eten? Nu alleen nog diepvries mosselen, dit was niet super. Daarna toch nog een nagerecht besteld, duurde bijna een uur.
    Al met al een dikke onvoldoende, en echt geen aanrader.

3,6