• Lid sinds 2 maart 2012

3. 8,5

Kir Royal

Schijf
Nieuwe recensie

Joham heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Joham's profielfoto
    Joham heeft een recensie geschreven voor De Commerce

Wij hebben daar j.l. zaterdag gegeten. Het restaurant heeft als menu meters eten waarbij de gast de keus heeft over ca 60 kleine gerechtjes. Door de hoeveelheid gerechtjes is het best moeilijk kiezen.
    Het eten was prima terwijl wij niet lang moesten wachten tussen de gangen van de gerechten
    De heer die ons bediende was rustig en vakbekwaam.
    Wij gaan beslist nog eens terugkomen

2. Joham's profielfoto
    Joham heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Vanavond met 7 personen met een kortingsbon onbeperkt mixes grill gegeten. Het eten was prima en de bediening van de jonge mensen was uitstekend. Ondanks dat het restaurant geheel vol was kregen wij het eten vrij vlot.
    Voor de prijs was het een en ander boven verwachting.
    Aan de inrichting van het restaurant kan wel wat gedaan worden.

3. Joham's profielfoto
    Joham heeft een recensie geschreven voor Kir Royal
    Nederlands Schijf

Gisteren in het mooie weer buiten kunnen eten.
    Onze vraag of wij bij de kroketten ipv brood friet mochten nemen was geen enkel probleem.
    Netjes geholpen. Komen vast nog eens terug.

4. Joham's profielfoto
    Joham heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Uw Chef

Wij hadden een verrassingsmenu genomen. Dit menu is eenvoudig maar met zorg bereid vooral de tomatensoep is van grote klasse. Een minpuntje vonden wij de verlichting in de ruimte waarin wij zaten was het te donker.
    De bediening is netjes en vooraf werd ons gevraagd of er dingen waren die wij niet lusten of mochten eten.

5. Joham's profielfoto
    Joham heeft een recensie geschreven voor De Bolle Buiken

Wij kwamen af op de kreet dat er hier patat van verse aardappelen werd gebakken. Als het vers was dan waren het wel heel kleine aardappeltjes. De meeste patat was niet groter dan ca 2 cm. De dames waren voor ons wel vriendelijk en behulpzaam.

6. Joham's profielfoto
    Joham heeft een recensie geschreven voor De Kazerne

Op 26-1-2017 hier gegeten. Het was druk, veel mensen aanwezig voor het AH menu. Menu was lekker en leuk opgemaakt. Attente en goede bediening. Incl. 3 glazen wijn en 1 bier waren wij slechts € 41,70 kwijt. Wij komen nog eens terug.

7. Joham's profielfoto
    Joham heeft een recensie geschreven voor Il Sole

Wat een lekker eten. Wij hadden vooraf een antipasto genomen en hiervan genoten. Daarna een Insalata Il Sole genomen en samen een pizza gedeeld. De eigenaar doet zijn best om je het naar je zin te maken. Je zit bijna in de open keuken. De zaak is erg druk omdat er ook afgehaald kan worden verwacht dus geen luxe entourage maar het kwaliteit van het eten vergoed alles!!

8. Joham's profielfoto
    Joham heeft een recensie geschreven voor Usta Di Mediterrano

Wij hebben hier gezien de prijs van een 3 gangen menu verrassend goed gegeten. Het meze diner is heel lekker. Je kan proeven dat een echte kok in de keuken staat. Ga zo door!

9. Joham's profielfoto
    Joham heeft een recensie geschreven voor Imroz

Wij hebben hier gisteren weer lekker gegeten. Het restaurant was tot aan de laatste tafel vol.

Nu waren er 4 medewerkers in de bediening hetgeen gezien de drukte ook nodig was. Voor de prijs die je voor een 3 gangen menu betaalt is het restaurant aan te raden. Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar wat je krijgt is goed en ook vers.

10. Joham's profielfoto
    Joham heeft een recensie geschreven voor Aap
    Afrikaans Alphen nb

Joham

Wij hebben hier heerlijk gegeten.

Nette ontvangst. Personeel is erg vriendelijk en attent. Alleen viel het ons op dat zij teveel vroegen of wij nog iets wilden drinken. Dit kan als negatief ervaren worden.

De kok en ook de bazin kwam vragen of het smaakte.

De klant wordt hier als gast gezien en niet zomaar als een "klant". Ga zo door.

11. Joham's profielfoto
    Joham heeft een recensie geschreven voor Zohra
    Marokkaans Tiel

Gisteren hier gegeten. Het is in een woord fantastisch.

Wij hebben een 3 gangen verrassingsmenu genomen en hebben heerlijk gegeten.

Je krijgt het gevoel dat je echt als gast wordt beschouwd, de mensen daar doen alles om je te verwennen. Wij gaan dikwijls uit eten maar zijn nog nooit zo tevreden weer naar huis gegaan.