• Lid sinds 2 maart 2012

De Nieuwe Pauw

Leerdam

A15 Wereldrestaurant

Gorinchem

Joham heeft nog geen foto toegevoegd

1. Joham's profielfoto
    Joham heeft een recensie geschreven voor 't Ambtshuis

Lekkere kleine gerechtjes die leuk opgediend worden. Toilet is erg schoon. Bediening is netjes en de sfeer in het restaurant is rustig. De eettafels staan op een ruime afstand van elkaar.

2. Joham's profielfoto
    Joham heeft een recensie geschreven voor De Nieuwe Pauw
    Chinees-Indisch Leerdam

Het personeel in dit restaurant is erg beleefd en behulpzaam. Er is een grote variatie aan eten. De sushi is wordt hier ter plaatse gemaakt en is van zeer goede kwaliteit. Ook is het kiezen tussen de verschillende vis soorten moeilijk.
    De bedrijfsleider kwam ons zelfs vragen of hij nog een glas wijn voor ons mocht inschenken en kan deze ook bij ons brengen. Bij een wokrestaurant verwacht je deze service niet.

3. Joham's profielfoto
    Joham heeft een recensie geschreven voor A15 Wereldrestaurant

Keuze van de gerechten, met name de voorgerechten, was weinig. De ontvangst was prima. Vuile borden worden snel opgeruimd.
    Hoewel het restaurant netjes is verbouwd is er geen sfeer.

4. Joham's profielfoto
    Joham heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Driesprong

Bestelling werd netjes gebracht de bediening is vriendelijk. Wij hadden een boerenpatat. Was heel lekker en ook een grote portie. Prijzen zijn ook nog vriendelijk

5. Joham's profielfoto
    Joham heeft een recensie geschreven voor De Pannekoekenbakker
    Pannenkoekenhuis Heerle

Joham

Samen met mijn vrouw daar gegeten. Mijn vrouw een griekse en ik de Surf en Turf.
    Gevraagd om een extra bord zodat wij de pannenkoeken konden delen. Dit was geen enkel probleem.
    De pannenkoeken waren erg lekker en voldoende voor een volledige maaltijd. Wij komen zeker nog eens terug

6. Joham's profielfoto
    Joham heeft een recensie geschreven voor De Commerce

Wij hebben daar j.l. zaterdag gegeten. Het restaurant heeft als menu meters eten waarbij de gast de keus heeft over ca 60 kleine gerechtjes. Door de hoeveelheid gerechtjes is het best moeilijk kiezen.
    Het eten was prima terwijl wij niet lang moesten wachten tussen de gangen van de gerechten
    De heer die ons bediende was rustig en vakbekwaam.
    Wij gaan beslist nog eens terugkomen

7. Joham's profielfoto
    Joham heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Vanavond met 7 personen met een kortingsbon onbeperkt mixes grill gegeten. Het eten was prima en de bediening van de jonge mensen was uitstekend. Ondanks dat het restaurant geheel vol was kregen wij het eten vrij vlot.
    Voor de prijs was het een en ander boven verwachting.
    Aan de inrichting van het restaurant kan wel wat gedaan worden.

8. Joham's profielfoto
    Joham heeft een recensie geschreven voor Kir Royal
    Nederlands Schijf

Gisteren in het mooie weer buiten kunnen eten.
    Onze vraag of wij bij de kroketten ipv brood friet mochten nemen was geen enkel probleem.
    Netjes geholpen. Komen vast nog eens terug.

9. Joham's profielfoto
    Joham heeft een recensie geschreven voor Uw Chef
    West-Europees Tricht

Wij hadden een verrassingsmenu genomen. Dit menu is eenvoudig maar met zorg bereid vooral de tomatensoep is van grote klasse. Een minpuntje vonden wij de verlichting in de ruimte waarin wij zaten was het te donker.
    De bediening is netjes en vooraf werd ons gevraagd of er dingen waren die wij niet lusten of mochten eten.

10. Joham's profielfoto
    Joham heeft een recensie geschreven voor De Bolle Buiken

Wij kwamen af op de kreet dat er hier patat van verse aardappelen werd gebakken. Als het vers was dan waren het wel heel kleine aardappeltjes. De meeste patat was niet groter dan ca 2 cm. De dames waren voor ons wel vriendelijk en behulpzaam.

11. Joham's profielfoto
    Joham heeft een recensie geschreven voor De Kazerne

Op 26-1-2017 hier gegeten. Het was druk, veel mensen aanwezig voor het AH menu. Menu was lekker en leuk opgemaakt. Attente en goede bediening. Incl. 3 glazen wijn en 1 bier waren wij slechts € 41,70 kwijt. Wij komen nog eens terug.

12. Joham's profielfoto
    Joham heeft een recensie geschreven voor Il Sole

Joham

Wat een lekker eten. Wij hadden vooraf een antipasto genomen en hiervan genoten. Daarna een Insalata Il Sole genomen en samen een pizza gedeeld. De eigenaar doet zijn best om je het naar je zin te maken. Je zit bijna in de open keuken. De zaak is erg druk omdat er ook afgehaald kan worden verwacht dus geen luxe entourage maar het kwaliteit van het eten vergoed alles!!

13. Joham's profielfoto
    Joham heeft een recensie geschreven voor Usta Di Mediterrano

Joham

Wij hebben hier gezien de prijs van een 3 gangen menu verrassend goed gegeten. Het meze diner is heel lekker. Je kan proeven dat een echte kok in de keuken staat. Ga zo door!

14. Joham's profielfoto
    Joham heeft een recensie geschreven voor Imroz

Wij hebben hier gisteren weer lekker gegeten. Het restaurant was tot aan de laatste tafel vol.

Nu waren er 4 medewerkers in de bediening hetgeen gezien de drukte ook nodig was. Voor de prijs die je voor een 3 gangen menu betaalt is het restaurant aan te raden. Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar wat je krijgt is goed en ook vers.

15. Joham's profielfoto
    Joham heeft een recensie geschreven voor Aap
    Afrikaans Alphen nb

Joham

Wij hebben hier heerlijk gegeten.

Nette ontvangst. Personeel is erg vriendelijk en attent. Alleen viel het ons op dat zij teveel vroegen of wij nog iets wilden drinken. Dit kan als negatief ervaren worden.

De kok en ook de bazin kwam vragen of het smaakte.

De klant wordt hier als gast gezien en niet zomaar als een "klant". Ga zo door.

16. Joham's profielfoto
    Joham heeft een recensie geschreven voor Zohra
    Marokkaans Tiel

Joham

Gisteren hier gegeten. Het is in een woord fantastisch.

Wij hebben een 3 gangen verrassingsmenu genomen en hebben heerlijk gegeten.

Je krijgt het gevoel dat je echt als gast wordt beschouwd, de mensen daar doen alles om je te verwennen. Wij gaan dikwijls uit eten maar zijn nog nooit zo tevreden weer naar huis gegaan.