• Lid sinds 26 september 2013

YuMe

3. 3,7

Caffé Pranzo

Assen

Joëlle heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Joëlle 's profielfoto
    Joëlle heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Kroon

De kroon! Wat een zaak. De meest knusse tent van Assen! Ga je een dag naar het museum? Ga naar de kroon. Al is het voor een kop koffie, broodje, lunch of diner. Het is allemaal geweldig! De eigenaar pakt je in, leuke vent, rest van het personeel is fantastisch! Die meiden zijn stuk voor stuk schatten. Hier kom ik graag, eten is top! Hier kan ik elke dag wel zitten. Een plekje in oud Assen waar oud Assen nog steeds komt.

2. Joëlle 's profielfoto
    Joëlle heeft een recensie geschreven voor Julio Menotti

Beste friet van Assen!!

3. Joëlle 's profielfoto
    Joëlle heeft een recensie geschreven voor Van Veen
    Nederlands Assen

Mosterdsoepje besteld, ik dacht dit ken ik ergens van.. Op mijn werk hebben we een cateringbedrijf gehad en die serveerden exact dezelfde soep. Eten was lekker. Te weinig groente (we waren met een groep), te weinig friet/ aardappels. Zag eruit dat ze zo min mogelijk wilden neerzetten om zo veel mogelijk te verdienen.

4. Joëlle 's profielfoto
    Joëlle heeft een recensie geschreven voor Lekker bij de Jonge

Even gezellig wat drinken met vriendinnen. Na 15 min werd ons drankje opgenomen, en 10 min later stond deze voor onze neus. Nog zo'n rondje gedaan. Duurde weer zo lang en breed. Het grappige is dat het personeel wel tijd had voor hun collega's en anders, waarschijnlijk "vaste gasten".

5. Joëlle 's profielfoto
    Joëlle heeft een recensie geschreven voor Casa di Maria
    Italiaans Assen

Ik had een prosecco besteld. Zat geen koolzuur meer in toen ik hem kreeg, dus ik ermee terug naar binnen. Nou die fles is net opengegaan, dus dat kan niet hoor. Gaf ze de jongen de schuld die hem had ingeschonken. Jochie van een jaar of 16 die nog nooit van prosecco had gehoord bij wijze van spreken. Verder wel goede koffie, slechte cappuccino en thee. Keuze in theesmaakjes als je zo vooraan wil staan als koffie-zaak is heel slecht, "supermarktthee". Ik zou het leuk vinden om te zien dat koffiezaken daar ook hun best voor gaan doen.

6. Joëlle 's profielfoto
    Joëlle heeft een recensie geschreven voor De Witterbrug

Ik ben hier al jaren niet meer geweest. De mixed grill en spareribs zijn nog steeds geweldig. Maar waarom moet de friet/aardappeltjes ineens apart net als de salade. Juist heerlijk bord vol met alles. Zo hoort dat toch in een eetcafé?

7. Joëlle 's profielfoto
    Joëlle heeft een recensie geschreven voor Bodega Manolitos

Lekker, Mano is een goede gastheer. Best prijzig, en geen volle porties. We zijn na afloop nog bij de buren wezen eten.

8. Joëlle 's profielfoto
    Joëlle heeft een recensie geschreven voor La Maschera
    Italiaans Assen

Afgelopen donderdag wezen eten. Altijd lekker eten, enige nadeel is wel det je tent wordt uitgekeken om 21 uur omdat je 1 van de laatste bent. Wij wilden nog wel wat drinken maar blijkbaar was het tijd voor hunzelf om wat te drinken. Denk daarom. Dit is erg jammer

9. Joëlle 's profielfoto
    Joëlle heeft een recensie geschreven voor Caffé Pranzo
    Nederlands Assen

Even een kopje koffie doen met een Italiaans appelgebak. Ik denk dat de Italianen wel gehoord hebben van zout, zuur, bitter, zoet. Een totaal smakeloos appelgebak, ook laten proeven aan gezelschap, zo van; proef ik nu niets. Koffie; cremalaag verdween direct, smaak was heel slecht.

Het was druk kreeg ik te horen. Maakt niet uit. Je product moet altijd goed zijn.

10. Joëlle 's profielfoto
    Joëlle heeft een recensie geschreven voor YuMe
    Sushi Assen

Met vriendinnen een avond uit. Ik hou absoluut niet van sushi maar alles wat naast de sushi te krijgen was van de grill en bakplaat was heerlijk! Meer dan volgegeten! Enig minpuntje, lang wachten op de drankjes.

11. Joëlle 's profielfoto
    Joëlle heeft een recensie geschreven voor Touché Lunch & Diner

We zijn hier wezen eten na aanraden van kennissen. Eten was heerlijk. Alleen de bediening was "te aanwezig", dan bedoel ik het herkennen van vaste gasten en daardoor voel je je een beetje een "vreemde eend in de bijt". Maar behalve dat: de markt in Assen; daar kan je niet meer omheen!

12. Joëlle 's profielfoto
    Joëlle heeft een recensie geschreven voor La Maschera
    Italiaans Assen

Na een dagje winkelen hier beland, bediening is kalm, geen haast, je kan hier heerlijk rustig zitten. Eten is geweldig, echte pizza's waaraan je proeft dat ze alles zelf maken. Alles is vers. Kortom een aanrader!

13. Joëlle 's profielfoto
    Joëlle heeft een recensie geschreven voor Zusjes de Boer
    Nederlands Assen

Na een dag Drents museum hier beland. Mijn man vroeg om een lekker biertje, alle biertjes die ze op de tap hebben mochten we proeven en uiteindelijk heeft hij gekozen voor een biertje uit de regio, maalust. Ik een lekker wijntje. Eerst tapas als vooraf besteld om daarna door te gaan naar het hoofdgerecht. Ik de salade met geitenkaas en mijn man de runderspies. Beiden heerlijk, mooie salade, alles goed op smaak. De spies was verrassend, mooi mals vlees, en heerlijke tzaziki erbij. Daarna een goede kop koffie. Kortom: zusjes, wij komen nog is terug!