• Lid sinds 15 februari 2015

Pyramide

Nunspeet

JN heeft nog geen foto toegevoegd

1. JN's profielfoto
    JN heeft een recensie geschreven voor Pyramide

Bijzondere ervaring, ik heb het slechtste broodje shoarma van mijn leven gehad.

De sfeer was best goed toen we binnenkwamen, zo goed dat de man achter de balie zo druk met zijn drinkende gasten dat ik een goed kwartier heb gestaan voordat mijn bestelling werd opgenomen.

Een goede 20 minuten later kwam meneer langs onze tafel om nog eens na te vragen wat we ook alweer besteld hadden... Dit beloofde al weinig goeds.

Toen het eten gebracht werd bleek er op mijn bord geen broodje kip döner te liggen, maar een half verbrand pitabroodje met een bult droge, aangebrande en verpieterde shoarma die zelfs met een flinke bak knoflooksaus niet smeuïg te krijgen was. De pizza van mijn vriendin was al niet veel beter, veel te weinig tomatensaus, overmatig veel kaas en een paar zielige strookjes ham maakten een vrijwel smaakloos geheel.

Netjes als we zijn hebben we alles maar opgegeten, we hadden er immers een dik uur op gewacht en we hadden erg honger. Als klap op de vuurpijl werd er ook nog eens € 1,50 teveel in rekening gebracht, dus als ik het geheel moet omschrijven zou ik zeggen: Hier word ik niet vrolijk van!

1,2