• Lid sinds 21 juli 2017

Beoordelingen

1. 10

China Garden

De Lier

Jetty Prins heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Jetty Prins's profielfoto
    Jetty Prins heeft een recensie geschreven voor China Garden
    Chinees-Indisch De Lier

Geweldige service! We hadden een verzoek gedaan om een drankje voor mijn familie en ouders te regelen, omdat het hun trouwdag was. De hele familie was aanwezig om dit bij China Garden De Lier te vieren, maar helaas wonen wij te ver om dit bij te wonen. Met alle medewerking is dit geregeld en daarbij zelfs een persoonlijk filmpje van ons gezin getoond tijdens het diner om er zo toch een beetje bij te kunnen zijn. Dit heeft veel voor ons betekend en is enorm gewaardeerd! Met nogmaals onze hartelijke dank deze dag extra bijzonder te maken!

2. Jetty Prins's profielfoto
    Jetty Prins schreef:

Geweldige service!! We hadden een verzoek gedaan om een drankje voor mijn familie en ouders te regelen, omdat het hun trouwdag was. De hele familie was aanwezig om dit bij China Garden De Lier te vieren, maar helaas wonen wij te ver om dit bij te wonen. Met alle medewerking is dit geregeld en daarbij zelfs een persoonlijk filmpje van ons gezin getoond tijdens het diner om er zo toch een beetje bij te kunnen zijn. Dit heeft veel voor ons betekend en is enorm gewaardeerd! Met nogmaals onze hartelijke dank deze dag extra bijzonder te maken!