• Lid sinds 6 juli 2009

Vroeg

Bunnik

Azië

Elst

jetty bredius heeft nog geen foto toegevoegd

1. jetty bredius's profielfoto
    jetty bredius heeft een recensie geschreven voor Vroeg
    Nederlands Bunnik

Parkeren is ontzettend lastig. Parkeerplaats vol dus je moet langs de weg of langs een fietspad staan. Wij waren met 5 personen. Witte wijn is lekker maar wordt geschonken in een bierglas op voet. Nabestellingen worden wel eens vergeten. Het hoofdgerecht van kalfswangen was niet zachtgegaard. Erg taai zelfs. Vis van de markt was zalm. Erg lekker, maar het sausje kan voortaan achterwege blijven. Zoetig en past slecht bij de heerlijke vis. Je kon kiezen uit de groeten postelein en venkel. De laatste namen wij. Het bleek zeer rauwe en erg vette paksoi te zijn. Niet te eten, evenals de rode kool salade. Daar zat iets groens onder, dat aangemaakt was met een vreemde dressing. Toen we melding maakten van de harde kalfswangen was het antwoord, dat ze het de kok zouden zeggen en bij de paksoi bleef met zeggen, dat er per vergissing postelein was geserveerd. Iedere kok moet toch het verschil kennen tussen postelein en paksoi. Van een klantvriendelijk restaurant zou men verwachten, dat men anders zou reageren op een klacht. Hoewel het AD dit restaurant in zijn top 5 had staan bij de Gouden Pollepel raden wij het niet aan en zullen hier ook niet meer gaan dineren.

5,1
  2. jetty bredius's profielfoto
    jetty bredius heeft een recensie geschreven voor Azië
    Chinees-Indisch Elst

Om de verjaardag van een kleindochter te vieren, met zijn negenen gegeten.

Wij vinden altijd weer, dat hier een gezellige ambiance heerst. Alles kan en mag en het eten is eerlijk. Veel menu's besteld, zodat we lekker van elkaars gerechten konden snoepen. Ook de bediening is aardig en beleefd. De prijs kwaliteit verhouding is prima. Een aanrader.