• Lid sinds 26 juli 2011

Il Gusto

Best

SHINZO

Tilburg

Jet heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jet's profielfoto
    Jet heeft een recensie geschreven voor Zarzo
    Nederlands Eindhoven

Met 8 personen hier gegeten. Vooraf hele hoge verwachting die grotendeels zijn waargemaakt. We werden zeer gastvrij ontvangen en omdat het nog rustig was kregen we een rondleiding door het restaurant. De zaak is prachtig ingericht en heel sfeervol.
    Ieder van het gezelschap koos uiteindelijk voor het 6-gangenmenu met een bijpassend halve glazen wijnarrangement. De gerechten waren prachtig opgemaakt en smaakten heerlijk. Ook de geschonken wijnen waren heerlijk, al waren twee combinaties niet helemaal optimaal, de geschonken wijnen waren iets te zoet voor het gerecht. Afzonderlijk heerlijk, maar in combinatie minder.
    Het enige echte minpuntje vonden we de snelheid. Vooraf hadden we aangegeven dat we, wegens openbaar vervoer, uiterlijk om zo'n 23.00 uur weg wilden gaan. Dat leek ons voldoende tijd omdat we er iets over zessen waren. Achteraf bleek dat toch niet voldoende te zijn, pas na twaalf waren we klaar om te vertrekken. Meerderheid van ons gezelschap heeft dan ook uiteindelijk een taxi moeten bestellen om nog thuis te komen. Een uur per gang vonden we dan ook te ruim en we hebben meerdere momenten gehad waarop we voor ons gevoel echt aan het wachten waren. De bediening was echter zeer vriendelijk en correct dus dit ene minpuntje is ze wel weer vergeven.

2. Jet's profielfoto
    Jet heeft een recensie geschreven voor SHINZO

Op advies hier gaan eten want dit zou de beste sushi-tent in Tilburg zijn. zeker geen spijt van gehad. Gisteren heerlijk met z'n tweetjes gegeten bij dit restaurant. Eten van zeer goede kwaliteit en bediening was snel en erg correct.

3. Jet's profielfoto
    Jet heeft een recensie geschreven voor Il Gusto
    Italiaans Best

Hier al regelmatig gegeten, afgelopen week met een groep van 23 man, wat geen enkel probleem was. Eten smaakt altijd heerlijk, prijs/kwaliteit verhouding is super. Bediening altijd erg aardig. Een van mijn vaste adresjes.

4. Jet's profielfoto
    Jet heeft een recensie geschreven voor Eeterij 't Verschil

Vorige week heerlijk gegeten bij eterij 't Verschil. 3 gangen a la carte gegeten. Eten was van een zeer goede kwaliteit en ruim voldoende. Na drie gangen ga je absoluut zonder honger weer weg. Sfeer was gezellig, bediening netjes en aardig. Voor ons een plek waar we zeker terug zullen komen!

5. Jet's profielfoto
    Jet heeft een recensie geschreven voor Alexander
    Internationaal Den Haag

Jet

Gisteren gegeten bij Alexander. Gekozen voor het weekmenu. Erg lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Gezellige sfeer.

6. Jet's profielfoto
    Jet heeft een recensie geschreven voor De Zwaan

Jet

Hier regelmatig gegeten, altijd goed. Bediening altijd netjes en snel. Ik kom graag in dit restaurant.

7. Jet's profielfoto
    Jet heeft een recensie geschreven voor Witloof
    Internationaal Maastricht

Jet

Onlangs hier gegeten. Gezellig restaurant, leuk ingericht. Goede bediening. Eten was ook goed, porties waren meer dan genoeg. Begonnen met een glas belgische bubbels, een aanrader.

8. Jet's profielfoto
    Jet heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Jet

Met vriendinnen hier gegeten, incl drankjes € 30.00 p.p betaald. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Erg veel keuze in verschillende tapas en allemaal lekker. Bediening was goed en snel en sfeer was fantastisch. Reserveren wel aan te raden, want zelfs op woensdag zit het vol! Ik kom zeker nog eens terug.