Activiteiten van Jet

1. Jet's profielfoto
    Jet heeft een recensie geschreven voor De Kajuit

Het eten was as always weer heerlijk! We worden nooit teleurgesteld! Die fantastische rabarber mag best op de desserkaart. Zooo lekker!

2. Jet's profielfoto
    Jet heeft een recensie geschreven voor De Kajuit

Het eten zag er goed uit, mooi opgemaakt en zeer smaakvol. Het happerij plankje was verrassend En erg lekker. Sukadelapje is mijn favoriet en die was als altijd weer heerlijk klaargemaakt. En de cheesecake was ook verrassend fris.
    Sfeer is altijd goed en de bediening vriendelijk. Nemen tijd voor even kort praatje. Erg leuk.

3. Jet's profielfoto
    Jet heeft een recensie geschreven voor Het Noorderlicht

Jet

Net zoals de vorige keer weer heerlijk gegeten. Snelle bediening en eten was boven verwachting. Morgen weer!

4. Jet's profielfoto
    Jet heeft een recensie geschreven voor Het Noorderlicht

Ik heb hier zo heerlijk gegeten. Wat een verrassende gerechten en heel mooi opgemaakt. Echt top. Dit is echt een vd beste restaurants op Schiermonnikoog. En de bediening is ook vriendelijk. Tot gauw!!! Want dit word mijn stamrestaurant!

5. Jet's profielfoto
    Jet heeft een recensie geschreven voor Panda

Jet

Al meerdere keren hier fantastisch gegeten . Met ons gezin en ook met een grote groep. Eten is hier altijd geweldig lekker en goed verzorgd. Lia is een leuke vriendelijke gastvrouw die altijd in is voor een praatje. Dit restaurant is een hele goede aanwinst op ons favoriete eiland!!