• Lid sinds 21 april 2019

1. 7,8

De Lekkerbek

Vrouwenpolder
Nieuwe recensie

Jessie Rosbergen heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Jessie Rosbergen's profielfoto
    Jessie Rosbergen heeft gereageerd op een recensie van De Lekkerbek

Het was toen op zijn eerste werkdag

2. Jessie Rosbergen's profielfoto
    Jessie Rosbergen heeft gereageerd op een recensie van De Lekkerbek

ze zetten zich iedere dag op hun besten in ik kan het me voorstellen als ik iedere dag dat bedrijf moet leiden

3. Jessie Rosbergen's profielfoto
    Jessie Rosbergen vindt de recensie door Rob voor De Lekkerbek niet leuk

Mooie cafetaria, daar valt weinig over te zeggen. Friet hard, kleine stukjes, niet te eten. De saté gooien ze gewoon in het frietvet, dus taai met een frietsmaak.

Personeel vriendelijk, twee keer gegeten daar, twee keer bestelling fout. Tip voor mevrouw en meneer de eigenaars: blijf lekker thuis als je de hele dag chagrijnig staat te kijken, of ga wat anders doen.

Nee Lekkerbek doet zijn naam geen eer aan.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  4. Jessie Rosbergen's profielfoto
    Jessie Rosbergen heeft gereageerd op een recensie van De Lekkerbek

ja dat was mijn baas ik ben een van de mensen van het ijs. rond de avond uren ervaren we veel stress wegens de drukten. en ik zal uw cometaar meenemen naar de baas

5. Jessie Rosbergen's profielfoto
    Jessie Rosbergen heeft een recensie geschreven voor De Lekkerbek

Het was goed te eten en de service was geweldig. Er was ook herijken koffie er waren aardige mensen terras netjes schoon alleen een nadeel er stonden niet op allen tafels asbakken en menu mappen.

6. Jessie Rosbergen's profielfoto
    Jessie Rosbergen vindt de recensie door Chris Warmerdam voor De Lekkerbek niet leuk

Chris Warmerdam

De lekkerste vis? Ik dacht het niet. Niet dat het vies was, maar je verwacht toch echte kwaliteit aan de kust. Last ze maar eens gaan kijken en proeven in Domburg.

1,3
    0 positieve stemmen1 negatieve stem