• Lid sinds 23 november 2019

Restaurant Vrijdag

Sirtaki

3. Sirtaki

Deventer

Jerry heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jerry's profielfoto
    Jerry heeft een recensie geschreven voor Restaurant Vrijdag

Was er 9 jaar geleden voor het laatst geweest vond het toen al matig. Gisteren weer geweest met de kleinkinderen, ze willen graag pannenkoeken eten maar dat kon niet. Barbecue urban deed het ook niet. Mijn schoonzoon ging bier halen, glazen waren niet schoon, spoelbak was smerig. Het eten vond ik toen al matig en nog steeds. Ik kom er niet meer, enige positieve is de wings, zijn goed, bier is niet duur en ze mogen het interieur wel vervangen. kapotte bekleding ziet er oubollig uit.

2. Jerry's profielfoto
    Jerry heeft een recensie geschreven voor Sirtaki

23 jaar geleden voor het laatst geweest. Interieur is nog steeds hetzelfde. We waren er met 3 personen. Voorgerecht en grill van het huis besteld, ik had een uiensoep deze was slecht, leek wel of het was opgewarmd. Grill was redelijk, werd opgediend op een warmhoudplaatje zonder brandertje, met gevolg dat het eten lauw werd. Salade was goed, service kan stukken beter, werd totaal niet gevraagd of het eten goed smaakte. Gyros en gehakt was niet lekker gekruist, smaakte allemaal hetzelfde. Nou weet ik waarom ik er zolang niet meer ben geweest. Ik vind niet een echt GRIEKSE keuken met de vriendelijkheid van een Griek.

2,7
  3. Jerry's profielfoto