• Lid sinds 25 juli 2010

Lithos

Eindhoven

Listers

Eindhoven

Jeroen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor De Sinjoor

Jeroen

Heeft volgens mij een goede naam maar ik kan nog steeds niet ontdekken waarom. Ik kom er al jaren elke paar maanden met groep collega's. Ben er nog nooit verrast buiten gekomen (tenminste niet van het eten of de bediening). Eten ok, maar niet meer dan dat. De saladebar is prima (buffet) maar soms is er ook vanalles niet voorradig. Kwaliteit van het vlees meestal ok. Vis en vega neem ik er niet meer. Ook hier blijft het aandeel frietjes me het meest bij en ben je na afloop toch echt serieus geld kwijt. Bediening is in mijn optiek op geen enkele manier bezig met gasten. Men schuift gewoon eten. Niet meer niet minder. Verder mega commercieel (beetje drank op tafel duwen / pushen). Heb altijd het idee dat ik er meer voor de marge zit dan om te genieten. In mijn optiek is dat bijna typisch voor Nederlandse horeca die op termijn ondermijnend is voor hun eigen doel. Maar goed, ook ik ben er al vaak geweest en samen met de buurzaken (1 onderneming) blijft het er topdrukte. Geen aanrader wat mij betreft, wel handige ligging in de stad, maar jammer als dit voor goede horeca door moet gaan.

2. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor Listers
    Internationaal Eindhoven

Jeroen

De enige overgebleven Listers lokatie is en blijft erg mooi! Prachtige omgeving, mooi restaurant. Omdat het in de buurt is eten we hier regelmatig. De ervaring is wisselend. Kwaliteit best ok maar niet altijd constant. Geen heel hoogstaande ervaring maar het driegangenmenu kost ook (zeker gezien locatie) niet de hoofdprijs. Redelijke bediening. Soms ook wel eens ervaring dat ik vooral een beetje vol zat van de frietjes. Vraagt misschien ook iets zorgvuldiger kiezen. Goede ervaring om met groepen tot 8 a 10 personen in een aparte ruimte te eten. Kan men goed aan en de kaart heeft voor elk wat wils. Ik zou het omschrijven als toegankelijk, geen heel bijzondere ervaring maar kan ook niet echt mis zijn.

3. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor Villa Bloemenhof

Jeroen

Een enkele keer voel je dat alles klopt. Dat je een avond uit gaat eten waar anderen met liefde voor zorgen. Dat is mijn ervaring al een keer of 4 dat ik met een wisselend gezelschap bij Villa Bloemenhof ben gaan eten. Via vrienden terecht gekomen. Van bediening die me een fijne avond wenst te bezorgen tot bijzonder heerlijk eten, mooie tafelservies, een mooie aankleding tot en met het toilet. Iets hogere prijsklasse waar je graag een keer eetcafe voor overslaat. Avond genieten met een perfecte prijs kwaliteitverhoudiong (van vegetarisch tot seizoensgerechten, het is me nooit tegengevallen). Voor ons uit de richting maar blijft de moeite waard weder te keren.

4. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor Usine

Jeroen

Ik kom graag in deze zaak om iets te drinken. Ik vind de ambiance geweldig. Ook het terras. Erg mooie bijzondere zaak met een waanzinnig historisch besef en niet alledaags interieur. Maar helaas is de eetervaring die ik er had maar echt gemiddeld voor te veel geld. Kaart varieert van redelijke restaurant gerechten tot iets goedkopere happen. Ik moet nog eens terug voor een betaalbare stadshap maar de eerdere ervaring doet niet direct watertanden. Beetje standaard Nederlandse horeca ervaring: blij als je iets krijgt dat geld waard is en niet al te chagerijnige bediening is al heel wat. Mager dus. Maar de sfeer en het gebouw maken hier veel goed. Verdient tweede kans.

5. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor Effenaar Restaurant | Café

Jeroen

Makkelijk eten met vaak verrassende gerechten. Vegetarisch meestal verrassend lekker. Karakter eetcafe met gewoon een goed bord eten met goede ingedrienten. Prijs-kwaliteit verhouding redelijk (vond ik vroeger iets beter). Blijft aanrader om van tijd tot tijd weer eens te eten.

6. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor Lithos

Jeroen

Een heerlijke, zalige zondagavond! Echt lekker gegeten, lekkere wijnen en een van harte vriendelijke bediening! Zo zuur als ik de laatste jaren ben van de prijs kwaliteit verhouding in Nederlands bedroevende horeca, zo verrast was ik vandaag. Mooie ambiance, verzorgde kaart (letterlijk en figuurlijk), een bediening die er (alle 5!) plezier in had om het ons deze avond naar de zin te maken en lekker eten. We waren uiteindelijk voor wijn, 3 gangen menu en koffie na een 70 euro kwijt. Meestal is dat wrang na matige kwaliteit (en een reden om zelfs naar Duitsland te rijden), vanavond was het helemaal ok! Mijn associatie met Grieks is ook stukken rijker geworden. Fijne smaak. Tot ziens dus.

7. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor Pannenkoekfabriek de Gloeilamp

Jeroen

Verrassend, lekker en aangenaam gegeten. Heerlijke pannenkoek van biologische samenstelling. Zowel hartig als zoet geprobeerd en beide voor herhaling vatbaar. Helaas is de prijs uiteindelijk ook best flink. Niet even een goedkoop hapje wat je bij een pannenkoek meestal wel verwacht. Daarom komt er veel alternatief (qua prijs) om de hoek kijken. Je kunt voor dat geld of ietsie meer ook veel anders eten. Maar het blijft een aanrader om dan eens heel af en toe te doen. Bediening zeer vriendelijk. Erg nette, schone en sfeervolle ambiance.