• Lid sinds 29 mei 2015

Amadeus

Maastricht

Piero

Roermond

Jeroen van Sluijs heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jeroen van Sluijs's profielfoto
    Jeroen van Sluijs heeft gereageerd op een recensie van Amadeus

Ik kan me voorstellen dat de "5 blaadjes sla" bij wijze van spreken zijn. Review is compleet herkenbaar; ongeïnteresseerd, bijna brutaal personeel. Op het gemakje zitten is er niet bij. Voor mij zeker niet: ik ga er nooit mee naartoe en raad het iedereen af.

2. Jeroen van Sluijs's profielfoto
    Jeroen van Sluijs heeft een recensie geschreven voor Piero
    Italiaans Roermond

Nav eet.nu-reviews bij Piero gegeten. Lekker, maar niet bijzonder. Brood vooraf is erg zout. De pizza's erg dun met erg veel kaas (ik ben geen pizza kenner, maar ik ben anders gewend).

Bovendien best wel duur. €15 voor een standaard Pizza, glaasje appelsap €2,75. Voor 2 pizza's, 1 pasta, 4 drankjes en een bakje kruidenboter waren we net geen €60 kwijt.

De bediening was wat onwennig, onzeker en daardoor onduidelijk.

3. Jeroen van Sluijs's profielfoto
    Jeroen van Sluijs heeft een recensie geschreven voor Amadeus

Ongeïnteresseerd en (bijna) brutaal bedienend personeel. Halverwege onze koffie werd gevraagd of we wat wilden eten. Dat was niet het geval, waarop we prompt de rekening kregen. Op zich geen probleem, maar vervolgens werd de tafel afgeruimd en klaargemaakt voor de volgende 'slachtoffers'.

Gebouw ziet er aan de buitenkant erg mooi uit. Helaas ze deze sfeer binnen compleet verprutst hebben: ongezellig, overal plakletters op de muren ('hier handen drogen'). Je voelt je niet welkom en zullen er daarom nooit meer terugkomen.

1,4