• Lid sinds 8 juni 2012

Restaurant Artist

Heeze

Jeroen Valkenburg heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jeroen Valkenburg's profielfoto
    Jeroen Valkenburg heeft een recensie geschreven voor Restaurant Artist
    Internationaal Heeze

Zondag 3 juni hebben wij met 6 personen “Petit Artist” geprobeerd. Dit nieuwe concept in het Brasserie gedeelte van Restaurant Artist is gebaseerd op “kleinere gerechtjes” maar dan wel verspreid over de gehele avond.

Wij zijn de avond gestart met een glas cava. Wat hierbij erg leuk was, was het hangertje aan het glas met daarop een korte omschrijving van de cava welke geschonken werd.

Na een uitleg van het Concept begin je standaard met de “Grande Entree”. Heerlijke kleine amuse`s welke een genot zijn voor zowel oog als tong. Na deze amuses hebben wij genoten van een heerlijke asperges soep. Bij de “Grand Entree”en het soepje wordt brood geserveerd.

Tussen de “Grand Entree” en het Asperges soepje werden wij gevraagd om onze eerste bestelling door te geven. Hierbij hadden wij keuze uit een ruim aanbod van o.a. soepjes, pasta, vis en vlees. Bij het bestellen van deze gerechten werdt tevens gevraagd of er frites of salade bij geserveerd moest worden.

Nadat wij genoten hebben van alle heerlijke gerechten hebben we onze desserts besteld welke tevens heerlijk waren.

Conclusie: voor de prijs van € 29,50 per persoon excl. drankjes is het zeker de moeite waard om “Petit Artist” te beleven.