• Lid sinds 24 april 2018

Jeroen schouwenburg heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jeroen schouwenburg 's profielfoto
    Jeroen schouwenburg vindt de recensie door Pieter de Jong voor Irodion niet leuk

Pieter de Jong

Gisterenavond samen met mijn vrouw wezen eten. Heerlijk eten en drinken. Heel gezellige bediening. Ook was er meer dan genoeg gratis parkeergelegenheid.

2. Jeroen schouwenburg 's profielfoto
    Jeroen schouwenburg vindt de recensie door Arie voor Irodion leuk

Gisteravond gegeten uitgekozen door mijn zoon omdat die jarig was. En hij gaat dan voor het toetje. We zijn al een aantal keren eerder wezen eten.

Maar helaas gisteravond was de laatste keer.

We bestelden de irodion schalen wat we al een aantal keren gedaan hebben. Maar de schaal zelf was koud waardoor het vlees al heel snel afkoelde. Niet echt lekker meer. Een grote teleurstelling. Men moet toch beter weten dat je de bord of schaal waar je het eten op legt dat je die voorverwarmd.

Het toetje voor mijn zoon was er niet. Dus niet goed ingekocht. Het fonteintje met slagroom kon hem geen plezier meer doen.

Voor mijn dochter ijs zonder slagroom besteld. Wat komt er met slagroom (?)

De bediening straalde niet echt uit dat ze er plezier in hadden maar dat zal de maandag dan zijn. We hebben maar een drankje op want verder kwamen ze niet meer.

Meer als 100 euro kwijt. We hebben ons beklag gedaan en dan de mededeling dat ze de volgende keer beter hun best zouden doen is voor ons te laat.

Heel erg jammer.

4,3
  3. Jeroen schouwenburg 's profielfoto
    Jeroen schouwenburg vindt de recensie door ellen voor Irodion niet leuk

Afgelopen zaterdag 15 januari 2011 restaurant bezocht. Vriendelijke ontvangst. Smakelijk gegeten. Geen missers. Wij waren met 2 personen en hadden vooraf gereserveerd.

Zo doorgaan en dan komen we weer graag terug.

4. Jeroen schouwenburg 's profielfoto
    Jeroen schouwenburg vindt de recensie door Kareltje voor Irodion leuk

Paar maanden gelden hier geweest maar was een matige ervaring.
    Het eten was wel wat vet maar smaak was ok.
    Bediening voornamelijk bezig met vaste klanten hierdoor hing er een vreemde sfeer.

5. Jeroen schouwenburg 's profielfoto
    Jeroen schouwenburg vindt de recensie door Bretscher voor Irodion niet leuk

Kort na de kerst hier gegeten. We komen hier wel vaker en de kwaliteit van de schotels is prima, en dit voor een redelijke prijs.
    De service was ook netjes en attent. Mijn zoon liet een mes vallen, en kreeg gelijk een schone!
    We komen hier graag nog wel eens eten.

6. Jeroen schouwenburg 's profielfoto
    Jeroen schouwenburg vindt de recensie door Justin voor Irodion niet leuk

Meermalen gegeten. Zeer goede service en zeer goede kwaliteit eten en eten is niet duur. Er hangt een goede sfeer. Als je op je gezelschap moet wachten bieden ze drinken aan kortom een aanrader.

7. Cees Cornelisse

Bediening was ongeïnteresseerd, kon geen lachje af en de drank werd bijna op de tafel gegooid door een arrogante jongeman. Het eten was goed, ruime keuze, en goed op smaak.
    Tip: doe wat aan klantvriendelijkheid!!

4,3
  8. a. Figenschau

Misschien was het uitzondering vandaag, maar dit was erg slecht, was twee jaar geleden hier voor het laatst en was toen tevreden maar nu... Als je kruidenboter gratis offreert, zorg dan dat het van boter gemaakt is en niet van margarine, of laat ervoor betalen en zorg dat het goed is. We zijn waarschijnlijk bediend door dezelfde jongeman als de vorige schrijver: arrogant en slecht gehumeurd, het enige wat ervan af kon was: we zijn de beste Griek van Nederland, nou hier is de wet van de remmende voorsprong wel heel erg van toepassing.

De salade die we kregen was al heel lang een salade: komkommer en wortel uitgedroogd, tomaat deels. Salade was niet aangemaakt en op tafel stond alleen olijfolie, peper en zout (in een gezellig plastic zoutfles a la Jozo alleen dan de Griekse versie). Geen balsamico! Uitdrukkelijk gevraagd de gyros door te bakken (tegen het gecremeerde aan), was amper gebakken. De kalamaris waren geen ringen maar complete koeltorens en ronduit zompig. Ik vroeg om wat Spaanse pepers en kreeg die ook prompt, een stuk of vijfentwintig met wat uienringen erop, moest daarvoor €5,10 voor betalen! Op de rekening stond overigens pepers met olijven, zelfs met olijven i.p.v. uienringen zou dit gewoonweg veel te duur zijn. Een aardige dame hoorde mijn opmerkingen aan maar er werd niets mee gedaan. We durfden het gewoon niet aan om een nagerecht te bestellen. Uiterst teleurstellend en dat voor de "beste"Griek van Nederland.