• Lid sinds 22 november 2015

Canadian Corner

Brunssum
  3. Kasteel TerWorm

Heerlen

Jeroen Beekman heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jeroen Beekman's profielfoto
    Jeroen Beekman heeft een recensie geschreven voor Canadian Corner

Eten net achter de kiezen. Super restaurant. Erg smaakvol en goede persoonlijke bediening. Erg leuk divers personeel (geen geschoolde kak) :D

2. Jeroen Beekman's profielfoto
    Jeroen Beekman heeft een recensie geschreven voor Charlie's

In Valkenburg de grotten bezocht. Besloten om bij Charlie's wat te eten. Toen we aankwamen was de sfeer al erg slecht. Mensen werden weggestuurd omdat je max 1,5 uur hebt om te eten. Personen op het terras die wat aan het drinken waren werden ook weggestuurd als ze geen eten wilde. Ons is ook 2 of 3 keer gevraagd terwijl we nog aan het eten waren of we klaar waren. Personeel erg onvriendelijk, ze hadden er totaal geen zin in. Eten is verder ook matig.

2,2
  3. Jeroen Beekman's profielfoto
    Jeroen Beekman vindt de recensie door Yvonne voor Charlie's leuk

Van de week wezen eten bij Charlie's, wat een teleurstellende ervaring. Het eten was ronduit waardeloos en de prijs die ze ervoor vragen veel te veel. We hadden de spareribs, zat totaal geen smaak aan. Geen apart bordje of iets voor de botjes en geen doekje om handen schoon te maken na het eten. Garnituur minimaal en ook smakeloos en groentes erg hard. Voor patat moet extra bij betaald worden, belachelijk. Er was ook iets positief: de knoflook saus was lekker, maar die zal wel kant en klaar ingekocht zijn. Op terras stond eigenaar/manager (?) luid te praten over hoe hij dacht over toeristen uit bepaalde provincies. Ik denk dat dit meer over hem zegt dan over de toeristen. Hij mag blij zijn dat er toeristen komen, want met het eten dat er geserveerd wordt kan ik me niet voorstellen dat de lokale bevolking daar gaat eten.

4. Jeroen Beekman's profielfoto
    Jeroen Beekman heeft Kasteel TerWorm toegevoegd als favoriet restaurant