• Lid sinds 28 november 2009

De Regenboog

Eethuis Binnen & Buiten

Porto Bello

Goes

Jenny heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jenny's profielfoto
    Jenny heeft een recensie geschreven voor De Regenboog

Netjes op tijd bezorgt. Maar de pizza was helemaal koud. De kaas op de pizza was nog niet eens gesmolten. Gadverdamme

1,8
  2. Jenny's profielfoto
    Jenny heeft een recensie geschreven voor Porto Bello
    Italiaans Goes

Het eten was echt smakeloos. Pasta die je thuis zelf maakt is honderden malen beter. De bediening is ook erg onbeholpen. Kwam tot twee keer toe met verkeerde drankjes. En wist niks van de kaart af. Ze wist niet of de scampi s gepeld waren en wist ook niet wat de manier van de chef was. Het brood was erg zout en daarbij verbrand. Het verbrande gedeeltw was van het brood afgeschraapt.

3. Jenny's profielfoto
    Jenny heeft een recensie geschreven voor Eethuis Binnen & Buiten

Wij gaan hier regelmatig eten, het eten is hier meestal fantastisch. De sfeer is erg huiselijk en gezellig.

Het eten is verrassend en een geweldige prijskwaliteit verhouding! Een 3 gangenmenu voor 22,5. Geen geld. Daarnaast vind ik het zelf ontzettend fijn dat je voor elke gang maar uit een paar gerechten kan kiezen. Een keuze is dus zo gemaakt.

Wij hebben hier maar 1 keer lang op ons eten moeten wachten. En wat is lang... Als het gezellig is maakt het niet uit. Verder is de bediening altijd vriendelijk.