• Lid sinds 16 oktober 2011

Geleen

jenny en Bruno Nelissen heeft nog geen foto toegevoegd

1. jenny en Bruno Nelissen's profielfoto
    jenny en Bruno Nelissen heeft een recensie geschreven voor Rendez-Vous @046

Met een Groupon lunch aanbieding hebben we dit nieuwe restaurant ontdekt. Heel gezellige sfeer en leuk ingericht.
    We hadden nu een gewone lunch, een heerlijke uiensoep en een frisse salade. De maaltijdsalades waren erg lekker en en de borden goed gevuld. Als je de kaart wat beter bekijkt zie je dat er een rijke variatie aan gerechten op staat,erg verrassend. Martijn Dijkman,met de nodige ervaring in de keukens van reataurants met goede naam, heeft hier een leuk restaurant geopend dat zeker zal scoren.
    We komen er zeker terug.

2. jenny en Bruno Nelissen's profielfoto
    jenny en Bruno Nelissen heeft een recensie geschreven voor D'n Aezel

Leuk en gezellig ingericht. De bediening was zeer vriendelijk en het eten lekker.
    We hadden als hoofdgerecht konijn en die was heerlijk,we mochten zelfs even de saus vooraf proeven of die niet te zuur was.
    We hadden een Groupon voucher en hadden het 3-gangen menu gekozen. Alles lekker klaargemaakt en de porties behoorlijk.
    We vonden wel de prijs eigenlijk aan de pittige kant ,vergeleken met andere restaurants,maar als je lekker en gezellig hebt gegeten hoeft dat ook geen punt meer te zijn.
    Hier komen we zeker nog eens terug.