• Lid sinds 20 oktober 2014
Van restaurant:

1. La Dolce Vita

Eersel

Jeme heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jeme's profielfoto
    Jeme vindt de recensie door Jan & Katrien voor La Dolce Vita leuk

Gelukkig nieuwjaar! Gisterenavond na een dag werken geen zin om te koken maar bijna nergens een hapje te krijgen, alles dicht. Per toeval bij La Dolce Vita beland en we zijn blij verrast! Aan de kok overgelaten wat we zouden eten, voorkeur vis en niet teveel pasta e.d. want dat was mijn beeld van een Italiaans restaurant. We hebben genoten van een heerlijke maaltijd met een mooi glas wijn!

Wij komen zeker terug!

2. Jeme's profielfoto
    Jeme vindt de recensie door Irma de Haas voor La Dolce Vita leuk

Goed restaurant! Het eten is er heerlijk en de eigenaar, Jimmy, is altijd erg aardig en attent. Hij komt altijd zelf vragen of alles naar wens is en om een praatje te maken. Hij heeft vaak goeie suggesties voor wat betreft het menu.

Niet alleen voor een pizza of pasta maar ook voor vis of een stukje vlees met groente en rijst. Heb je speciale wensen.... alles kan daar. Jimmy maakt van iedere maaltijd een feest.

We komen er regelmatig, voor het afhalen van een pizza of pasta, of als we meer tijd hebben voor een heerlijk etentje in het restaurant.

Ook wij komen zeker terug!

3. Jeme's profielfoto
    Jeme vindt de recensie door Emiel Schippers voor La Dolce Vita leuk

Emiel Schippers

Op doorreis bij toeval bij restaurant La Dolce Vita terecht gekomen. Het is een Italiaans restaurant Pizzeria. Maar echt high class onder de pizzaria!

Verse ingrediënten, alles zelf gemaakt en zeer gastvrije eigenaar.

Zeer zeker een aanrader!

4. Jeme's profielfoto
    Jeme vindt de recensie door M&m voor La Dolce Vita leuk

Naar aanleiding van de goede recensies hier gaan eten. Het was heerlijk! We kozen voor vegetarische lasagne, mijn vriend lasagne Bolognese. Precies goede porties, lekkere wijn. Zeker voor herhaling vatbaar!

5. Jeme's profielfoto
    Jeme vindt de recensie door Yvonne voor La Dolce Vita leuk

Hier kun je lekker eten (ook afhalen) voor een goede prijs en met een goede kwaliteit. We hebben nu diverse keren in het restaurant gegeten en afgehaald en tot nu toe is alles lekker geweest.

Je wordt altijd hartelijk welkom geheten en bij binnenkomst ruikt het heerlijk naar Italiaans eten en versgebakken pizza's. Tot nu toe is alles wat we gegeten hebben erg lekker geweest, de voorgerechten, salades, pizza's en pasta smaken net zo als in Italië en ook de rode huiswijn is erg lekker.

De bediening is altijd met een glimlach en geeft graag suggesties.

Het enige minpuntje dat ik kan verzinnen is dat ik het restaurant niet erg sfeervol/ romantisch vind, hier zou nog wat aan verbeterd kunnen worden.

Wij komen hier sowieso nog een keer terug. Ga zo door!

6. Jeme's profielfoto
    Jeme vindt de recensie door Theo Reijnders voor La Dolce Vita leuk

Liefhebbers van de Italiaanse keuken vinden hier een zeer uitgebreide menukaart, de gerechten die wij gegeten hebben waren tot dusver altijd uitstekend. De pizza's zijn hier werkelijk van wereldklasse, de wijnen altijd goed tot zeer goed en zeer redelijk geprijsd. De bediening is vriendelijk en persoonlijk.

7. Jeme's profielfoto
    Jeme vindt de recensie door W van Dijk voor La Dolce Vita leuk

W van Dijk

Wij zijn hier nu voor de tweede keer geweest en hebben heel lekker gegeten, de bediening was heel netjes en goed en het is een gezellige zaak. Ook heel leuk is, dat de kok-eigenaar altijd even aan je tafeltje komt en vraagt of alles naar wens is geweest. Wij komen hier zeker vaker terug.

8. Jeme's profielfoto
    Jeme vindt de recensie door Liesbeth Veldkamp voor La Dolce Vita leuk

Liesbeth Veldkamp

Op verzoek heeft de chef voor ons de Siciliaanse keuken geserveerd. Echt een aanrader. Heerlijk gegeten. Ze waren super gastvrij.

9. Jeme's profielfoto
    Jeme vindt de recensie door Lou Viss voor La Dolce Vita leuk

Goed voorgerechtje - diverse bruschetta - heerlijke pasta - putanesca Siciliana? - prettig personeel, prettige chef Jimmy die zonder te overdrijven zo nu en dan langs de tafels loopt om te kijken en te vragen of het je smaakt. Waarom dan geen tienen gegeven? Simpel. Het dessert was onder de maat. De gelato affogato al caffe was te weinig ijs en veel te veel saus. En bij dat dessert was de timing niet bijster goed. Waar de ene helft van de tafel al klaar was met de huisgemaakte tira misu, moest het ijs nog komen...

Zien ze ons terug daar? Dacht het wel! Want je betaalt er niet al te veel voor lekker en gezellig.

10. Jeme's profielfoto
    Bewaren in lijst Sluiten
  11. Jeme's profielfoto
    Jeme vindt de recensie door Matheus van Lent voor La Dolce Vita leuk

Matheus van Lent

Gisteren een lekkere quattro stagioni pizza gegeten, ook zag de pizza er goed uit en werd hij snel opgediend. Als ik een wat grotere eter geweest was had ik ook een voorgerecht erbij genomen, want dat zag er ook erg smakelijk uit.
    De bediening was leuk en vriendelijk. De eigenaar is ook een vriendelijke man. Er hing een gezellige sfeer en we hebben dus een fijne avond gehad.

12. Jeme's profielfoto
    Jeme vindt de recensie door Pim voor La Dolce Vita leuk

Lekker gegeten. Echt italiaans.

13. Jeme's profielfoto
    Jeme vindt de recensie door Wim Knijnenburg voor La Dolce Vita leuk

Wim Knijnenburg

Ik ben al diverse keren wezen eten in dit restaurant. La Dolce Vita is echt een aanwinst voor Eersel. Een van de beste Pizzeria's in deze regio. Het eten is van uitstekende kwaliteit en de bediening is vriendelijk en attent. Het is ook een gezellig plek om uit eten te gaan. Je krijgt altijd een goed glas bij het eten geserveerd (als je daar van houdt). Een restaurant om regelmatig terug te gaan!

14. Jeme's profielfoto
    Jeme vindt de recensie door Ingrid voor La Dolce Vita leuk

In de zomervakantie zijn we per toeval een keer bij La Dolce Vita uitgekomen. Sindsdien is dat voor ons the place to be, voor in ieder geval de pizza's!!
    Inmiddels zijn we er al een aantal keer geweest en elke keer is het top. We rijden er voor om, om onze "gevaarlijk lekkere" pizza te krijgen.

15. Jeme's profielfoto
    Jeme vindt de recensie door toine schellekens voor La Dolce Vita leuk

Ondanks mijn eetbeperking ga ik weinig uit eten. Dit komt doordat ik weinig weerstand heb en uiterst kritisch ben op vers en hygiëne. La Dolce Vita heeft mij totaal in positieve zin verrast. Het is er erg hygienisch, alles zeer vers, en alles wordt met passie bereid en geserveerd. Ook de smaken zijn perfect op elkaar afgestemd. Ik heb hier erg genoten van de gezellige ambiance, uitgebreide menukaart, en de overheerlijke gerechten. Dit restaurant kan ik iedereen aanbevelen, want hier doen ze er echt alles aan om het naar je zin te maken en te laten genieten van hun Italiaanse keuken. Echt top!!!

16. Jeme's profielfoto
    Jeme vindt de recensie door Marja en Rob Hardenberg voor La Dolce Vita leuk

Marja en Rob Hardenberg

Bediening uiterst vriendelijk. Voorgerecht: gameroni en mosselen met knoflook... werkelijk heerlijk. Daarna ossenhaas met pepersaus, het vlees was mals en goed gebakken, saus was lekker. En heerlijke groente. Eigengemaakte panna cotta en tiramisu. Dit alles voor een redelijke prijs. De wijn was subliem. Gaan we zeker weer heen.

17. Jeme's profielfoto
    Jeme vindt de recensie door Anoniem voor La Dolce Vita leuk

Wederom heerlijk gegeten, zeer vriendelijke eigenaar en bediening. Allemaal verse producten, en dat proef je. Echt een aanrader!!