• Lid sinds 10 januari 2022
  • Leeftijd: 39

Ik kan niet veel, maar moet toch eten en schrijven erover lukt ook wel.

Lijsten

2. Restaurant Internationaal

Zutphen
Nieuwe recensie

Activiteiten

1. Een prima afhaal restaurant. Lekker eten en de porties zijn groot. De prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. Al vele jaren halen we hier onze Chinese maaltijd.

2. elly janssen

Al jarenlang halen wij of onze B&B gasten regelmatig een heerlijke maaltijd bij Chinees restaurant Internationaal aan de Warnsveldseweg of we laten het bezorgen. De kwaliteit van het eten is erg goed en dat voor een prijs waar je zelf bijna niet voor kunt koken...
    Heerlijk!!

3. Annemie Reurslag

Eten is niet alleen slecht 'gevallen'. Ik vond het smakeloos, enkel erg zout. Eten zag er niet fris uit, muffe smaak, vet, gewoon niet lekker.
    En dan als laatste... er staat op de website dat bezorging boven de 22 euro gratis is. Staat er op de bon 33,10 euro en ik heb de bezorger 35 euro gegeven, het was goed zo. Bekijk ik de bon, staat er op: een gerecht voor 24,60 euro, een gerecht voor 8,60 euro en 0,10 euro voor een tasje (prima want het waren er 3). Maar dit is geen 33,10 euro!! Er is dus NIKS op de bon gezet, maar het bedrag wel aangepast met de bezorgkosten die ik niet hoefde te betalen volgens de website. Dus eigenlijk bijna 5 euro fooi gegeven wat het eten in ieder geval absoluut niet waard was. De bezorger was wel erg vriendelijk.
    Laatste keer dat ik hier eten heb besteld.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  4. van leussen

Vanavond vreselijk slechte ervaring gehad bij deze Chinees waar we vaker komen. Om 5 uur gebeld voor een kleine bestelling... 5 voor half 7 konden we hem ophalen!!! Nouja oke, kom je daar, hebben we nog 3 kwartier moeten wachten. Allemaal mopperende en klagende mensen in de zaak dat het zo vreselijk lang duurt en ondertussen nemen de dames vrolijk nieuwe bestellingen aan. Het eten was uiteindelijk ook nog eens half koud, taai, te pittig en een ander gerecht niet gaar. Ons zien ze hier niet snel meer terug.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  5. Goed eten, verse groentes, en een prima prijs kwaliteit verhouding

6. Gewoon goed eten voor een redelijke prijs

7. Jelle van der Pal's profielfoto
    Jelle van der Pal heeft een recensie geschreven voor Restaurant Internationaal

Ook dit jaar ga ik weer regelmatig bestellen bij mijn favoriete chinees om de hoek. Is niet erg prijzig, heeft vriendelijk personeel en maakt het in de regel snel voor je klaar. Vandaag, maandag, was het erg rustig bij de afhaal. Ik had desalniettemin mijn volledige bestelling van 1 Loempia speciaal wel eerst doorgebeld. Het zou binnen 20 minuten klaar zijn dus na een kwartier stond ik aan de balie. De loempia was klaar en goed heet. Voor nog geen 4 euro heb ik zo een compleet avondmaaltje gescoord voor mezelf. Zoals ik gewend ben van deze chinees was de loempia zeer goed gevuld en lekker om te eten.

8. Jelle van der Pal's profielfoto
    Jelle van der Pal vindt Restaurant Internationaal leuk