• Lid sinds 11 september 2012

1. 10

2. 10

3. Brasserie No Nonsense

Nieuwe recensie

jeannette heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. jeannette's profielfoto
    jeannette heeft gereageerd op een recensie van Brasserie No Nonsense

Er is niks misgegaan met de waardebon. Dit is een waardebon voor een verrassingshoofdgerecht. Wij hebben u per ongeluk de kaart gegeven en u kiest een gerecht met een meerprijs van 5 euro. We hebben u de keus gegeven om het verrassingshoofdgerecht te serveren of u eigen keuze met de meerprijs. Hier bent u voor gegaan. Als een varkenshaas doorbakken geserveerd wordt dan bakken we een nieuwe, dit is niet nodig als deze te rose naar uw zin is. Dit volstaat dan met nog een paar minuutjes doorgaren. Over de spare ribs ook daarvoor hebben we aangeboden om deze nog even terug te zetten in de oven Dat wij oplossingsgericht waren maar u dit niet nodig vond . Ook heeft u de eigenaresse helemaal niet gesproken.

2. jeannette's profielfoto
    jeannette heeft een recensie geschreven voor Brasserie No Nonsense

Het was even wachten op de nieuwe menukaart maar complimenten. De keuze was niet makkelijk er staan heerlijke gerechten op. De keuze van ons was als voorgerecht: het champignon pannetje en mijn man nam de kippenlevertjes. Hoofdgerecht: de Cordon bleu No Nonsense en mijn man Gegrilde ribeye. Nagerecht: Crème brûlée en Proeverij van chocolade. Alles smaakte ons heerlijk. Wij komen zeker terug.

3. jeannette's profielfoto
    jeannette heeft een recensie geschreven voor Brasserie No Nonsense

Zondag weer heerlijk gegeten. Als voorgerecht nam ik de champigonsoep met spekjes. Ik had het aspergehoofdmenu met beenham. Complimenten voor de kok. Het verstopte eitje was erg leuk. Voor het nagerecht liet ik me verassen met allerlei kleine lekkere toetjes. De sfeer en bediening mijn complimenten.

4. jeannette's profielfoto

• Nederlands
    Paulus Borstraat 50 Amersfoort
  5. jeannette's profielfoto
    jeannette heeft een recensie geschreven voor Brasserie No Nonsense

Ik blijf enthousiast over jullie gerechten.
    Ook de nieuwe kaart is weer super.
    Ga vooral zo door en ik hoop dat jullie me blijven verrassen met jullie gerechten.

6. jeannette's profielfoto
    jeannette heeft een recensie geschreven voor Brasserie No Nonsense

Ik heb heerlijk gegeten. De varkenshaas was een verrassing.
    De bediening die door jonge mensen gedaan word is uitstekend en vriendelijk. De kok is een ware kunstenaar hoe hij de borden opmaakt.