1. Gisteravond gegeten bij Simla samen met mijn man. Het was de vierde of vijfde keer dat we er gegeten hebben, we gaan meestal 1 of 2 keer per jaar. Het eten was zo als gewoonlijk heerlijk, maar de bediening liet heel veel te wensen over. Bestelling voor drankjes, voor- en hoofdgerecht werden tijdig opgenomen, we hoefden niet lang te wachten op het eten. Toen werd alles weggehaald en werden we gewoon vergeten. Niemand kwam vragen of we nog iets wilden drinken of een nagerecht wilden bestellen. Er was verder nog 1 tafel bezet (8 personen) die alle aandacht kreeg, maar wij werden gewoon genegeerd. 1 ober was druk bezig op zijn laptop achter in het restaurant en de andere was in de keuken. Uiteindelijk zelf iemand geroepen om een toetje en koffie te bestellen en de rekening gevraagd. Geld voor fooi op tafel laten liggen. Niemand zei bedankt of tot ziens en toen de ober kwam om het blaadje met suiker en pepermuntjes te halen, keek hij gelijk onder het dekseltje van het potje pepermuntjes. Misschien dacht hij dat wij twee hadden gestolen of zo! Heel bizar allemaal en we zullen er nooit meer terugkeren. Kwaliteit eten geef ik een 8, maar voor service/bediening een 1!