Activiteiten van Jeanette

1. Jeanette's profielfoto
    Jeanette heeft een recensie geschreven voor Meds
    Italiaans Sittard

Een vlot modern restaurant met een leuke sfeer. Zowel geschikt voor zakelijke diners als ook voor een diner voor 2.

Prijs/kwaliteit is goed. De bediening laat de laatste keren wat te wensen over, de eerste jaren was dit echt beter.

De menukaart mag wat mij betreft wel weer eens worden aangepast/vernieuwd.

2. Jeanette's profielfoto
    Jeanette heeft een recensie geschreven voor Den Tempel
    Internationaal Sittard

In het café gedeelte regelmatig heerlijk gegeten tussen de middag. Ook de bediening is heel leuk, aardig en attent. In het restaurant heb ik een aantal keren gegeten. Het eten is lekker maar de prijs/kwaliteitverhouding is niet in balans vind ik.

Café prima, restaurant oké zal ik maar zeggen. Voor die prijs verwacht ik toch iets meer.

3. Jeanette's profielfoto
    Jeanette heeft een recensie geschreven voor Danas
    Zuid-Amerikaans Geleen

Een keer geweest, na een heerlijk voorgerecht (echt heel lekker) kregen we een tegenvallend hoofdgerecht. Voorgekookte spareribs, niet gegrild zoals verwacht.

Het heeft er voor gezorgd dat we nog niet terug zijn geweest.

4. Jeanette's profielfoto
    Jeanette heeft een recensie geschreven voor Spieshouse

Het is een gezellig restaurant, leuk uitzicht, goede sfeer. Het eten is lekker en aan te raden. Bediening is vlot en aardig. Wanneer er eens een klacht is wordt dat niet best opgepakt. Wanneer een groep van 10 mensen dineert en bij een persoon gaan er een aantal dingen echt mis, geef dan een excuus met bijv. een kopje koffie gratis aan diegene, dan is alles opgelost.

Advies : doe eens wat aan de creme brulée, ik heb nog geen enkele keer meegemaakt dat deze "gelukt" werd geserveerd, bevroren stukjes, koud, noem het maar op.
    Schrap het van de kaart als het niet lukt. De dessertkaart vond ik erg grappig de laatste keer, leuk bedacht.

5. Jeanette's profielfoto
    Jeanette heeft een recensie geschreven voor Lignano's P & G

Met een tussenpauze van een jaar of 2 ben ik hier 3 keer wezen eten en elke keer is het geeindigd in een teleurstelling. Ik ben genezen, het eten is matig van kwaliteit. Een eetbon werd niet volledig benut en met het restant (waar je weer een bon voor krijgt) heb ik iemand anders blij? Gemaakt.

3,9
  6. Jeanette's profielfoto
    Jeanette heeft een recensie geschreven voor Ernesto's Cantina

Gezellig restaurant, meestal aardige bediening. Het komt wel eens voor dat je lang moet wachten maar in het algemeen gaat het snel. De inrichting wordt regelmatig verrassend aangepast.

Reserveren is een must, behalve op zaterdagmiddag. Ernesto's wordt verbouwd (groter), dus wellicht komen er iets meer plaatsen vrij om ook eens spontaan binnen te vallen.

7. Jeanette's profielfoto
    Jeanette heeft een recensie geschreven voor Simla

Wij eten hier al jaren zeer regelmatig. Zowel met z'n 2-en, 4-en als met een hele groep. Nog geen enkele keer is er iets negatiefs geweest. De bediening is juist voorbeeldig, het eten smaakt heerlijk (steeds zelfde kwaliteit) en keuze te over. Van mild tot erg heet.

Met de grote groep werd ons geadviseerd diverse gerechten eens te laten uitproberen, dit is echt een aanrader en werd door iedereen gewaardeerd.

Tot nu toe heb ik alleen nóg beter Indiaas in Londen gegeten.

Het lijkt wel een reclamespot, maar dat komt omdat ik de negatieve berichten zeker niet herken!