• Lid sinds 12 juni 2011

2. Restaurant Saveurs

Etten-Leur

San Juan

Den Bosch

Jeanette Timmers heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jeanette Timmers's profielfoto

Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  2. Jeanette Timmers's profielfoto
    Jeanette Timmers heeft een recensie geschreven voor Restaurant Saveurs

Deze keer via een Sweetdeal, wederom in restaurant Saveurs neergestreken! Ook dit keer hebben we weer heerlijk gegeten! We kregen een 6-gangen verassingsmenu, wat NIET speciaal voor sweetdeal in elkaar was gezet, maar wat helemaal top was en heerlijk smaakte! De gerechten worden ontzettend mooi gepresenteerd en er wordt goed verteld wat je op je bord hebt liggen..... Ook wij waren hier ivm de verjaardag van mijn man en bij ons dessert was ook op het bord geschreven, van harte gefeliciteerd! Hartstikke leuk! De sfeer in het restaurant is echt top en de bediening is netjes en vriendelijk! Dit was niet de eerste keer, dat wij hier waren en ook zeker niet de laatste.. Wij wonen er niet om de hoek, maar rijden er graag een stukje voor! Ga zo door, Saveurs! Tot snel

3. Jeanette Timmers's profielfoto
    Jeanette Timmers heeft een recensie geschreven voor Eethuis Van Holst

Heerlijk gegeten bij van Holst!

Lekkere verse friet en een lekker stukje vlees!

En de nieuwe ijssalon die er tegenwoordig zit is in één woord; GEWELDIG.

Wat een positief punt is, is dat er een mooie speelkamer met luchtkussen, televisie, kleurplaten etc. etc. is mét oppasmeisje, zodat ouders rustig kunnen eten!

Verder vriendelijke bediening en mooie inrichting!

Ga zo door...

Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  5. Jeanette Timmers's profielfoto
    Jeanette Timmers heeft een recensie geschreven voor San Juan

Een heel erg leuk restaurant! Echt een aanrader!

Heerlijk eten...je waant je echt in Mexico!

Erg gezellig en knus, maar vooral Mexicaans ingericht!

Gezellig personeel, geen stijfkoppen, maar vlotte mensen, die ondanks de drukte, altijd tijd hebben voor een babbeltje.

Mijn keus gaat eigenlijk altijd naar het 3-gangen keuzemenu voor €28,50. Niet duur en echt heeeeeerlijk! Ga zo door...

6. Jeanette Timmers's profielfoto
    Jeanette Timmers heeft een recensie geschreven voor Hook aan de Haven

Wij zijn hier afgelopen vrijdag wezen eten en ik kan niet anders zeggen dan dat het helemaal in orde was!

We werden vriendelijk ontvangen, netjes naar onze tafel verwezen en kregen uitleg over het concept. Verder was er in het eten veel keus, en was eigenlijk alles gewoon lekker! Het is geen sterren-restaurant, dus als je haute cuisine verwacht kun je beter niet gaan, maar wat ze serveren is allemaal goed van smaak en ook goed van temperatuur! Het personeel was hartstikke vriendelijk én gezellig! Geen stijve, bekakte mensen! Gewoon leuk en in voor een babbeltje! Ik kan niet anders zeggen dan; GA ZO DOOR HOOK!