• Lid sinds 30 december 2009

D'Angelo

Dokkum

Colori

Grave

Jarno en Arja heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jarno en Arja's profielfoto
    Jarno en Arja heeft een recensie geschreven voor Colori

Ter ere van de 60e verjaardag van mijn man, heerlijk gegeten bij Colori. Alles was zoals altijd top, de bediening, het eten en de heerlijke Italiaanse wijn uit Puglia, het was af!
    Zelf had ik o.a. de rendang gekozen en elke hap was een feestje, echt waar en ook hoe het werd opgediend, een plaatje voor het oog. Ook de medetafelgenoten waren erg enthousiast, mede ook over de kwaliteit en bereiding van de tournedos.
    De koks verdienen een hele dikke pluim, dus bij deze en wij komen snel weer!

2. Jarno en Arja's profielfoto
    Jarno en Arja vindt de recensie door Johan Heijmink voor LEF leuk
    Internationaal Elst

Wat een heerlijke avond. Alle ingredienten waren met zorg bereid, de groente waren uitzonderlijk. De chef gaf ook aan alles zelf te maken! Ook leuk dat hij een praatje kwam maken, dat zie je niet vaak. De salade vooraf met venkel en gefrituurde garnalen was een avontuur om te eten. Het ree met de aardappelpuree was ook heerlijk, begeleid met een heerlijke houtgelagerde rode wijn. We werden goed bediend en het was erg leuk dat er ook veel wijnkennis in huis is. Ik was uiterst tevreden en wil het iedereen aanraden om Lef uit te proberen.

3. Jarno en Arja's profielfoto
    Jarno en Arja heeft een recensie geschreven voor D'Angelo
    Italiaans Dokkum

Vandaag gegeten bij deze leuke zaak in Dokkum. Leuke sfeer, leuke en keurige bediening! De pizza van mijn man was voortreffelijk en vers en mijn lasagne della casa was de lekkerste die ik ooit gegeten heb. Kortom, als we weer eens in het noorden zijn, gaan we hier zeker weer heen!

4. Jarno en Arja's profielfoto
    Jarno en Arja heeft een recensie geschreven voor Colori

Vanavond weer eens heerlijk gegeten bij Colori. Wat een luxe, zo'n goed restaurant in Grave. Vanaf de vers gebakken broodjes aan het begin tot en met het toetje, het was weer geweldig. Zo'n goede smaken, alles kraakvers en een plaatje op het bord, kortom hier weten ze nog wat koken is! Ook de wijnkaart, hoewel niet zo groot, is mooi, ook wijnen uit de nieuwere wijnlanden zijn vertegenwoordigd en smaken heel goed. De bediening is attent, maar op de achtergrond, wij hebben weer een heel fijne avond gehad!

5. Jarno en Arja's profielfoto
    Jarno en Arja heeft een recensie geschreven voor Restaurant LEF

Super restaurant met zeer attente bediening, ontzettend gastvrij! Het eten is zoals je het niet vaak meer proeft: vers, ambachtelijk en met liefde bereid. In één woord: Top!