Activiteiten van Janssen

1. Janssen's profielfoto
    Janssen heeft een recensie geschreven voor Bar Lekker

Heerlijk gegeten! De homemade limonade was heerlijk! De smokey black angus hamburger werd op originele wijze geserveerd. Top!

2. Janssen's profielfoto
    Janssen heeft een recensie geschreven voor Hans en Grietje
    Pannenkoekenhuis Zeewolde

Wat een fantastische ervaring voor jong en oud om hier te eten! Alles klopt! De inrichting, de speelplekken, de bediening… alles was perfect geregeld. Wij keken onze ogen uit! Er valt veel te zien en te doen (met name voor kinderen). Mijn dochter was jarig en de medewerkers van het restaurant hebben haar de dag van haar leven bezorgd!

3. Janssen's profielfoto
    Janssen vindt Hans en Grietje leuk
    Pannenkoekenhuis Zeewolde

Janssen

4. Janssen's profielfoto
    Janssen heeft een recensie geschreven voor Karakter

Fantastisch restaurant met heerlijke wijnen. Een vriendin van mij heeft een glutenallergie. Daar werd voortreffelijk rekening mee gehouden. Het personeel is vriendelijk en heeft veel kennis van zaken. Je bent hier echt een avondje uit!

5. Janssen's profielfoto
    Janssen heeft een recensie geschreven voor DRIES en CO
    West-Europees Elst

Geweldige tent! Echt een aanwinst voor Elst. Prachtige inrichting, lekker eten. Het is er eigenlijk altijd gezellig druk. De macarons zijn heel lekker. Heb er ook ooit overheerlijke oesters gegeten.

6. Janssen's profielfoto
    Janssen heeft een recensie geschreven voor Fine Food Village

Ideaal restaurant om met een groep te gaan eten. Voor elk wat wils! Mijn kinderen vinden het hier ook fijn. Er is een speelhoek, een chocoladefontein en er zijn suikerspinnen!
    Het eten is allemaal heerlijk, de bediening is bijzonder vriendelijk. Ze werken er allemaal heel hard!

7. Janssen's profielfoto
    Janssen heeft een recensie geschreven voor De Firma
    Internationaal Nijmegen

Wat hebben wij hier een fantastische avond gehad! Het was voor mij de eerste keer na de verbouwing dat ik er was. Ik vind het pand prachtig geworden. Eten was heerlijk! Originele gerechten, mooi opgemaakt. Bediening had echt verstand van wijn en van alle ingrediënten. We werden echt in de watten gelegd!

8. Janssen's profielfoto
    Janssen heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Altena

Lekker gegeten met een fantastisch uitzicht op de Waal. Genoten van de prachtige omgeving. De gerechten zijn prima; niet heel bijzonder of origineel. Maar je krijgt wel waar voor je geld! De bediening is jong en een beetje stuntelig. Ik was af en toe bang dat er een vol dienblad of een glas op me zou vallen! Bediening was wel vriendelijk. Iedereen deed enorm zijn of haar best.

9. Janssen's profielfoto
    Janssen heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Eten was prima, inrichting ook. Bediening was jong en onervaren. Ze konden bepaalde vragen over ingrediënten niet beantwworden en reageerden nogal star op een aanbieding (er hoorde een cocktail ter waarde van €5 bij ons arrangement, deze mocht niet geruild worden voor een cola ter waarde van €2).

6,3
  10. Janssen's profielfoto
    Janssen heeft een recensie geschreven voor Olleke Bolleke
    Pannenkoekenhuis Wijchen

Janssen

Heerlijk gegeten en wat een vriendelijke bediening, zeg! Prima service. Vooral de kinderen werden enorm in de watten gelegd. Er zijn meerdere speelhoeken aanwezig.

11. Janssen's profielfoto
    Janssen heeft een recensie geschreven voor Pannenkoekvilla Hartelust

Leuke tent met vrolijke kleurrijke inrichting. Mijn kinderen hebben genoten van de heerlijke pannenkoeken en de fantastische speelhoek. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader!

12. Janssen's profielfoto
    Janssen heeft een recensie geschreven voor Lent Plaza

Wat een vreselijk restaurant! We waren 17 uur binnen, bestelden direct en kregen 18.30 uur onze eerste ronde sushi (het concept bestaat uit 5 rondes sushi/hapjes naast een buffet). De tweede ronde met smaakloze hapjes kregen we om 19.30 uur. Op de derde ronde hebben we niet meer gewacht. Het personeel liep gestrest rond en wist niet bij welke tafel ze wat moesten bezorgen. Speelhoek voor de kinderen ontbrak. Het buffet stond 17 uur klaar en werd niet meer bijgevuld. We komen hier niet meer terug!

1,1
  13. Janssen's profielfoto
    Janssen heeft een recensie geschreven voor Het Pleyn
    Nederlands Gendt

Heerlijk gegeten in een leuke tent. Vriendelijke bediening & prima prijzen. De meerval is een aanrader!

14. Janssen's profielfoto
    Janssen heeft een recensie geschreven voor AnyTyme De Waalsprong

Lekkere friet en een nette zaak, maar zeer onvriendelijk personeel. Klachten geven ze nauwelijks aandacht. Ook is er onderling nogal eens 'ruzie' (veel gesnauw naar elkaar).

15. Janssen's profielfoto
    Janssen heeft een recensie geschreven voor Petit Restaurant Braulio

Lekkere friet en heerlijk Italiaans ijs. Veel zelfgemaakte producten. De inrichting is erg mooi en behoorlijk hip/strak voor een snackbar, waardoor het niet persé afhalen hoeft te zijn. Het personeel zou wel wat kindvriendelijker mogen zijn.

16. Janssen's profielfoto
    Janssen heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Ugala

Hele goede en schone snackbar. Heerlijke friet en pizza's. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ik kom hier graag!

17. Janssen's profielfoto
    Janssen heeft een recensie geschreven voor De Pannekoekenbakker

Vreselijk restaurant! Heel commercieel. Kinderen moeten door het speelgoedwinkeltje lopen, er is geen andere route. En natuurlijk willen kinderen dan speelgoed en hoopt men dat je vaker terugkomt om nog meer of duurder speelgoed uit te kiezen. Heel irritant!
    Toen wij er waren was het héél druk en kon je nauwelijks parkeren. Je moest ook lang wachten om te 'mogen' betalen.
    Het eten was wel goed. Veel keus en erg lekker. De sfeer en vooral de drukte (je zit erg op elkaar en kan je stoel nauwelijks naar achteren schuiven) vond ik vreselijk. Mij zien ze hier nooit meer!!!

5,9
  18. Janssen's profielfoto
    Janssen heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Altena

Heerlijk restaurant, mooi landelijk gelegen met een prachtig uitzicht. Voortreffelijk eten en een prima service. Een feest om er te eten!

19. Janssen's profielfoto
    Janssen heeft een recensie geschreven voor Zijdewinde
    Internationaal Bemmel

Geweldig restaurant, mooi landelijk gelegen aan de Bemmelse dijk en aan een meertje. Veel rust en ruimte om je heen. Als je binnenkomt valt direct de ruime opzet en de strakke inrichting op. Mijn kinderen zijn dol op de speelhoek daar en als het mooi weer is kunnen ze buiten ook nog eens spelen!
    Houd wel in je achterhoofd dat dit een pannenkoekenrestaurant is. Bestel je vis of vlees dan krijg je kleine porties en deze zijn weinig fantasievol. Bestel je gewoon een pannenkoek, dan is het smullen geblazen! Dit is ook een erg leuk restaurant voor een uitgebreide lunch. Ze verkopen heerlijke broodjes en soepen.

20. Janssen's profielfoto
    Janssen heeft een recensie geschreven voor De Firma
    Internationaal Nijmegen

Mooi concept! Sfeervol restaurant, mooi gelegen aan het water. Met name geschikt voor mensen die van biologisch of vegetarisch eten houden. Ook visliefhebbers komen aan hun trekken. Tip: bezoek de wc eens! Erg leuk! :-)

Meer updates