1. Janssen

2. Janssen

Wij gaan regelmatig sushi eten en zijn gisteren voor het eerst hier geweest. Het eten is goed bevallen. De sushi mooi opgemaakt en smaakvol. Ook de warme gerechten smaakten prima.

Het bestellen via de tablet werkt perfect! Geen geknoei meer met pen en papier. Ideaal! Wel hebben we een keer lang op het drinken moeten wachten. En af en toe wacht je wat langer op het eten. Het toetjesbuffet is ook fijn.

Wij gaan zeker nog eens terug naar Sushi Vandaag! Alleen moeten we dan kijken voor een andere parkeergelegenheid, want in de garage moesten we 8 euro betalen...

3. Vorige week hebben we tijdens onze vakantie in Renesse hier gegeten. Het eten (enchilada met feta en varkenshaas) was erg lekker, en goed op smaak gebracht. Bediening is attent, we hebben zowel het eten als het verblijf als prettig ervaren. Een aanrader!

4. Nederlands Renesse

Het is ons tegengevallen. Pizza salami met Spaanse pepers, pepers moest je zoeken en veel te veel kaas. Kinderpizza was wel goed. Gebakken aardappelen waren verbrand. Weinig tafels, waarvan verschillende een bordje gereserveerd stond en 2 uur niemand aan zat. Niet voor herhaling vatbaar.

5. Met bonnen wezen eten. Sfeer is iets wat ver te zoeken is. Eenvoudige inrichting als in een café. Voorgerecht was lekker maar eenvoudig. 1 hoofdgerecht was goed, rode curry met bief, erg smaakvol en verse groente. Ander hoofdgerecht was qua smaak goed (groene curry) maar groente leek wel doorgekookt en zaten stukken vlees in terwijl het een vegetarisch gerecht was. En laat het nou zijn dat de heer een paar tafels verder een half gerecht met vlees niet heeft opgegeten, voordat wij ons eten kregen. Dat hebben ze dus naar mijn idee tussen de groene vegetarische curry gegooid. Bediening vergeetachtig en niet professioneel. Wij gaan op zoek naar een betere thai.

3,2
  6. Aziatisch Brunssum

Janssen

7. We gaan wel eens wat afhalen, en het is altijd lekker en van veel betere kwaliteit dan andere chinese restaurants in de omgeving.

8. Aziatisch Brunssum

Vorig jaar in mei zijn we de eerste keer hier gaan eten, toen was het net geopend. We gaan nu zeker 1 keer per maand in Brunssum eten. Afgelopen vrijdag zijn we er nog geweest. Het is een mooi, groot en schoon restaurant, met een goede en gezellige sfeer. Het eten is echt heerlijk! De sushi's zijn niet te groot. Ook de warme gerechtjes zijn prima. En zelfs als het erg druk is, hoef je niet lang op je eten te wachten. Het personeel is zeer vriendelijk. Ze houden alles goed in de gaten, zodat je nooit lang ergens op moet wachten. Kortom, voor ons het perfecte sushi/grill restaurant.

9. Wij zijn na lange tijd afgelopen zondag weer eens gaan eten bij Santorini. We waren tevreden, het eten smaakte heerlijk en ondanks de drukte werden we snel geholpen. Wel zijn de porties aan de grote kant, waardoor we het niet op hebben gekregen. Een tijd geleden vonden we het eten minder lekker (vlak na de verbouwing) maar het is ons zondag goed bevallen. We zullen daarom zeker weer terug gaan.

10. Gisteren zijn we voor de tweede keer gaan eten. De eerste keer was op de dag van opening, en we wilden wel eens weten hoe het nu was.

Het eten is echt heerlijk, zowel de sushi's als de warme gerechten. Wel wacht je wat langer als het druk is (en gisteren was het druk want het zat helemaal vol), want volgens mij wordt er per bestelling gewerkt en niet voorgewerkt. Omdat de sushi door op deze manier te werken zo vers is, en daarom heerlijk smaakt, maakt het langer zitten voor ons niks uit.

Op het bestelde drinken hoefden we niet lang te wachten. De bediening is jong en nog wat onervaren heb ik het idee, maar ze doen hun uiterste best.

Wij gaan zeker weer terug, want het is ons zeer goed bevallen!

11. We zijn hier gisteren gaan eten op de dag van de opening.
    De eerste indruk was zeer positief. Het restaurant is centraal gelegen. De aankleding is sfeervol, erg gezellig.
    Er waren toen wij binnenkwamen 3 andere tafels bezet.
    De eerste ronde werd snel bezorgd. Sushi was vers en lekker, alleen zijn de rollen aan de grote kant. Al snel werd het drukker waardoor we lang moesten wachten op de volgende rondes. Op een gegeven moment zat het restaurant vol en werd het chaotisch. Er werden constant verkeerde gerechten gegeven of dubbele, of gerechten werden vergeten. Uiteindelijk wel alles gekregen wat we hadden aangegeven. Ook de warme gerechten smaakten heerlijk en waren goed warm. Een minpunt is dat de porties wat aan de grote kant zijn (naar onze mening).
    Bediening was vriendelijk maar in onze ogen nog onervaren. Ondanks dat het fout ging met de gerechten hebben ze goed hun best gedaan.
    We kregen 50% korting op de rekening.
    We zijn ervan overtuigd dat wanneer dit restaurant wat langer draait en de mensen wat meer ervaring hebben en op elkaar zijn ingespeeld, je hier aan het juiste adres bent voor heerlijke sushi en warme gerechtjes. Wij geven ze daarom zeker een kans en gaan binnenkort weer terug. Want het eten was echt heerlijk en het was de lange zit van 4 uur meer dan waard!

12. Een week geleden zijn we hier voor het eerst gaan eten (vrijdagavond). Het was werkelijk heerlijk! De sushi's waren zo vers dat de norivellen nog kraakten! Ook de warme gerechtjes waren goed heet en lekker, en er is voldoende keus voor iedereen. Bediening ging erg snel, en we hebben in 2,5 uur tijd 5 rondes kunnen bestellen. Op het laatst werd er nog gezongen voor mijn jarige nicht en kreeg ze een drankje van het huis. Eerst gingen we altijd naar een andere sushi&grill, maar Yumi is ons zo goed bevallen dat we hier de volgende keer weer naartoe gaan.

13. Hebben hier gisteren heerlijk gegeten.
    Vooraf kregen we (van het huis) 2 kleine kalfsragout pasteitjes.
    Als voorgerecht een eenvoudige maar heel lekkere groene salade.
    Hoofdgerecht bestond uit een zeer mals stuk ossenhaas, met pepersaus en saus van kruidenboter en ansjovis. Erbij geserveerd verse peultjes, haricots verts, witlof, aardappel, frites en de jus waar het vlees in was gebakken.
    Als nagerecht gekozen voor een dame blanche waar de gesmolten (warme) chocoladesaus apart bij werd geserveerd.

De kaart is niet uitgebreid maar wat je krijgt is gewoon goed, en dat telt voor ons meer dan een uitgebreide kaart waarvan de kwaliteit maar half is.

Sfeer doet wat huiselijk aan, bediening was attent en betrokken.
    Het eten wordt middein de ruimte bereid door de vrouw des huizes.

Wij gaan zeker nog eens terug naar La Brouche.

14. In het verleden zijn we hier vaak gaan eten, het eten was goed en de sfeer was prettig en knus.
    Sinds de verbouwing is de sfeer echter totaal verdwenen. De kwaliteit van het eten is er ook op achteruit gegaan. Een tijd terug nog eens wat afgehaald, maar hier waren we niet tevreden over. Ook het personeel is gehaast en niet vriendelijk.
    Voor ons (voorlopig) geen Santorini meer.

5,3
  15. Al een aantal keren wezen eten, alles heerlijk vers en mals. Dit weekend hebben we afgehaald en ook thuis hebben we enorm genoten, totaal geen inlevering van kwaliteit!
    Voor ons geen ander Grieks restaurant meer!