Mooi restaurant. Tafels staan wel heel erg op elkaar. levensgevaarlijke doorloop voor open keuken (glad) Kwaliteit van het eten goed. Kwantiteit kan beter. Vriendelijke bediening. Wij waren op een drukke zaterdagavond. Er was veel te weinig bediening waardoor het een zeer lange zit werd en je de bediening bijna vast moest pakken om je eten en drinken te kunnen bestellen.

2. Frans Leiden

Met giftfor2 uit eten geweest. Vooraf besproken wat de mogelijkheden met de giftfor2 bon waren. Duidelijke uitleg gekregen. Fantastische avond gehad. Smaken waren perfect. Bediening top. Restaurant netjes. Ligging fantastische Restaurant van het wat hogere segment maar vwb prijs kwaliteit zeer in evenwicht. TOP

3. Eetcafé Zetten

Kleine kaart met voldoende keuze. We hadden openingsmenu. Eten goed warm en goed van smaak. Nu kwaliteit vasthouden.

Hadden snel een tafeltje maar duurde lang voor men kwam vragen of we iets wilde drinken. Kregen bord met 2 stukjes brood. Vervolgens lang wachten op de kaart. Eten was vlak van smaak. Geserveerd hoofdgerecht niet warm genoeg. Wel aardige bediening en leuke sfeer.

Moderne uitstraling. Mooie open keuken. Je zit boven op elkaar. Onpersoonlijke bediening. Je krijgt de indruk dat men blij is dat je binnen bent maar dat je wel weer snel weg moet. Geen zaak om gezellig een avond uit eten te gaan. Eten saai zonder veel smaak. Jammer.

Mooi aangekleed restaurant. Niet het goedkoopste restaurant maar de prijs kwaliteit is goed. Bediening en eten is goed. Jammer dat bij het aangeven van het feit dat je graag eten en wijn op elkaar wilt afstemmen geen initiatief van de ober komt om je te adviseren. We kregen snel de wijnkaart en daar moesten we het mee doen. De kwaliteit van het eten is beslist de moeite waard om het restaurant een bezoek te brengen. Voor ongeveer €80,00 heb je een goed vijf-gangen diner. Prima!