• Lid sinds 26 februari 2010

Steaks and More

De Roerganger

Il Forno

Roermond

Janssen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Janssen's profielfoto
    Janssen heeft een recensie geschreven voor Steaks and More

2 weken geleden hier gegeten. Wij schrokken bij binnenkomst van t onveranderde interieur. Alles is exact hetzelfde gebleven. De bediening was ons inziens nog erg zoekende en onervaren. De rib-eye die ik medium bestelde was doorbakken. Als dit is wat je verkoopt (steaks and more) dan moet je t in ieder geval wel goed kunnen bereiden.. Desserts waren prima! We hadden t gevoel dat we bij de roerganger aan t eten waren, omdat er zo weinig is veranderd qua uitstraling en inrichting. Een steakrestaurant mag wel wat stoerder zijn. Hoop dat hier nog verandering in komt!

2. Janssen's profielfoto
    Janssen heeft een recensie geschreven voor Het Munsterhof

Zeer simpel eten uit pakje of potje. Niks is vers! Inrichting is blijven steken in de jaren 80. Wij komen hier nooit meer.

1,4
  3. Janssen's profielfoto
    Janssen heeft een recensie geschreven voor De Roerganger

Een aantal dagen geleden hier gedineerd met 4 personen. We waren met 2 personen die glutenvrij aten. Dit hadden we al doorgegeven bij de reservering. Hier werd erg goed rekening mee gehouden. Alles werd ter plekke aangepast en het brood kwam gelijk met onze medegasten (nog nooit eerder meegemaakt)
    We konden gewoon alles van de kaart bestellen! Dat is pas service en klantgerichtheid! Hier kunnen veel andere restaurants een voorbeeld aan nemen.
    Verder was het eten erg lekker. Bediening was zeer correct en aardig. Kortom: supergoed bevallen en voor herhaling vatbaar.

4. Janssen's profielfoto
    Janssen heeft een recensie geschreven voor Mediteran

We hebben hier 2 keer gegeten. En 2 keer heeeel lang gewacht op het eten. En wie het hardste roept en klaagt krijgt als eerste zijn eten. Kwaliteit van het eten was ook minimaal. Voor het lange wachten word je niet beloond. Wel heel erg vriendelijke bediening. Maar ik denk niet dat een restaurant hier op kan draaien. Eigenaresse bleef zich maar veronschuldigen dat het eten nog niet klaar was. Restaurant is wel leuk ingericht. Nu alleen de keuken en het tempo nog...

5,1
  5. Janssen's profielfoto
    Janssen heeft een recensie geschreven voor Het Gerecht

Super kwaliteit/ prijs verhouding. Zie je niet vaak...

6. Janssen's profielfoto
    Janssen heeft een recensie geschreven voor Il Forno

Lekker eten, maar niet bijzonder...veel te duur als je uiteindelijk de rekening krijgt. Is niet veel variatie als je 2 x in een paar maanden hier gaat uiteten.