• Lid sinds 4 maart 2016

Sam's Grillroom

Gemert

Jans heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jans's profielfoto
    Jans heeft een recensie geschreven voor Sam's Grillroom

Jans

Iedere vrijdag alle pizza's 6 euro. Juist... We bestelden 6 pizza's in de zaak. Er werd wat typisch gekeken en we namen plaats op een bankje bij de afhaalbalie. Het bleek erg druk (3 kwartier wachttijd), dus op aanraden van de medewerkster zijn we na een paar minuten iets gaan drinken op het terras van een restaurant een paar deuren verderop. Raar, maar verder geen probleem; het was goed weer. Na 3 kwartier kwamen we terug bij Sam's, ons werd gevraagd of we iets wilden drinken. Uh... ja? Twee cola dan maar en een beetje verbaasd zaten we weer op het bankje. Na een kleine 5 minuten kregen we te horen dat het nog even duurde. We keken elkaar aan, omdat we de kok/chefkok (een meneer in de keuken die foeterde en tierde) nogal tekeer hoorden gaan. Woorden als 'Dit kan zomaar niet' en 'Zoveel is niet de bedoeling' etc. kwamen voorbij. De meneer naast ons op het bankje (er 'stonden' inmiddels zeker 7 personen) met zoontje die een bestelling telefonisch door hadden gegeven en om 19 uur hun bestelling kwamen halen) kregen te horen dat de zalm op was. Gelukkig had de beste man net vakantie en zei dat iets anders ook goed was. Na 10 minuten was onze cola op en hoorden we de kok nog steeds te keer gaan en probeerde een van de medewerksters met regelmaat de man te kalmeren met een o.a. 'het gaat veranderen'.
    We werden steeds onzekerder en de 6 pizza's waren al een uur onderweg.

Om een teleurstellend lange bestelling kort te maken... we hebben onze pizza's een uur en een kwartier na onze bestelling meegekregen; een koude douche rijker door het gemopper van de kok over o.a. onze bestelling (we maakten gewoon gebruik van de actie?), de lange wachttijd en 4 van de 6 pizza's koud. Jammer dat de keuken het niet aan kan, maar tot op heden geldt de aanbieding van de 'vrijdag-pizza's' (een half jaar later) nog steeds en aan alle kanten voelde je je erg opgelaten vanwege je bestelling van maar liefst 6 pizza's. Eenmaal excuses naar ons en vooral veel lijmpogingen naar de kok rijker hebben we besloten daar nooit meer te bestellen/eten.Tot slot... de meneer met zoontje van de telefonische bestelling van 19 uur zaten er nog toen wij gingen.

1,7