• Lid sinds 30 oktober 2011

Isola Bella

3. 7,5

Quinty's Texel

De Koog

Janine Goedegebuure heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Janine Goedegebuure's profielfoto
    Janine Goedegebuure heeft een recensie geschreven voor Quinty's Texel

Al vaker gegeten bij Quinty's. Ze hebben een duidelijke, beknopte menukaart, met voor ieder wat wils.
    Een avond het voordelige terrasmenu gekozen, met een soepje, sateetje en een dame blanche voor 15€. Simpel, maar erg smakelijk!
    De service is lekker vlot, en de meeste serveersters zijn erg aardig. Het is er vaak erg druk, dus ze hebben hun handen vol.
    De sfeer is knus en gezellig.

2. Janine Goedegebuure's profielfoto
    Janine Goedegebuure heeft een recensie geschreven voor Isola Bella
    Italiaans De Koog

Jeetje, wat een kaart! Misschien is er zelfs teveel keuze aan pizza's, calzones en pasta's! We gaan vaak naar Texel en we halen hier altijd onze pizza's. Het eten is simpel, maar lekker. De service is een beetje langzaam, maar dat stoort me in dit restaurant helemaal niet. Prima Italiaan!

3. Janine Goedegebuure's profielfoto
    Janine Goedegebuure heeft een recensie geschreven voor SWIRL'S
    IJssalon De Koog

Heerlijke ijsjes, een beetje prijzig, maar ze zijn erg groot en je mag helemaal zelf kiezen wat je erin of erop wil. De openingstijden zijn helaas een beetje onduidelijk, en het is soms alsof je het personeel stoort bij het opruimen of dichtmaken van de zaak?! Maar, dit is een van mijn lievelings ijstentjes op Texel. Erg lekker!

4. Janine Goedegebuure's profielfoto
    Janine Goedegebuure heeft een recensie geschreven voor Tumbleweeds
    Steakhouse De Koog

Twee avonden heerlijk gegeten! Je krijgt enorme porties, heerlijk eten voor een redelijke prijs. Daarbij ook hele vriendelijke bediening, waarbij alles kan en mag! (Onze drie honden onder de tafel!)