• Lid sinds 27 december 2011

Le Grand Royal

Arnhem

Jan Zoetelief heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jan Zoetelief's profielfoto
    Jan Zoetelief heeft een recensie geschreven voor Le Grand Royal
    Internationaal Arnhem

Op tweede Kerstavond hebben we met 5 personen, in de leeftijd van 16 tot 90 jaar, genoten van een heerlijk Kerst 5-gangenmenu met ruime keuze! Wat een bijzonder restaurant, qua ambiance en eten. Een dikke pluim voor het enthousiaste personeel. De ontvangst door de gastheer, Ben Othman is zoals het hoort, keurig gekleed, vriendelijk en aanwezig voor de klant. Bij het afscheid krijgt iedereen een hand. Nauwgezet controleert hij de bediening en de keuken en verliest de klanten niet uit het oog. Soepel springt hij bij met het serveren. Bij zijn echtgenote troffen we hetzelfde enthousiasme aan. Het eten was heerlijk vers, smaakvol, kruidig, met een knipoog naar de mediterrane wereld. De tournedos in een torentje met aubergine was werkelijk hemels. Een verrijking voor Arnhem en de verre omgeving. Aandachtspuntje: de wijnkaart zou aan kwaliteit winnen als er meer mediterrane wijnen gekozen konden worden. We komen weer terug. Oma komt dan zeker weer mee. Namens haar de hartelijke groeten aan "Prince Harry" achter de bar!