• Lid sinds 21 november 2012

1. Wishlist
  2. Favorieten
  3. Gevolgde restaurants

Beoordelingen

Jan Steen heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Jan Steen's profielfoto

Fam. K,

Hartelijk dank voor jullie mooie recensie!

Met Bourgondische Groet,

Team Restaurant Jan Steen.

2. Jan Steen's profielfoto
    Jan Steen vindt de recensie door Fam. K voor Jan Steen leuk
    Nederlands Heino

Feest gehad bij Jan Steen. Heerlijk gegeten en zeer veel keus. Het was er gezellig en de bediening is zeer vriendelijk.

Prima gelegenheid om met een ingewikkeld dieet uit eten te gaan. Alles kan van tevoren besproken worden en ook vlak voordat het buffet geopend werd, werden we nog rondgeleid om alles door te nemen!

Kortom: een geslaagde avond!

3. Jan Steen's profielfoto
    Jan Steen vindt de recensie door Gierveld voor Jan Steen leuk
    Internationaal Tubbergen

Ontzettend genoten hier met elkaar. We waren met ons 4en en wij allemaal vonden de service ontzettend top!! Heel vriendelijk en werd je hem goed uitgelegd hoe het allemaal in z'n werk ging. Het gebruikte servies werd netjes weggehaald, terwijl dit veel te wensen overlaat aan andere restaurants. Het eten was echt verrukkelijk. We komen zeker weer terug.

4. Jan Steen's profielfoto

Hallo Piet,

Allereerst dank voor je mening en reactie.

Je opmerkingen / bevindingen aangaande het eten gaan we zeker intern bekijken en bespreken.
    Naar aanleiding van je opmerking m.b.t. geen schone vaat, heb ik net direct naar onze osmose (water ontharder en streepvrije) afwaswater machine gekeken.
    Hier bleek een waterfilter verstopt te zitten waardoor de vaat niet door het behandelde water werd afgespoeld maar door regulier onbehandeld warm water.
    Dit is reeds opgelost.

We hopen dat je na deze laatste ervaring, ons restaurant nog een keertje bezoekt en dat we dan even persoonlijk kennis kunnen maken met je.

Met Bourgondische Groeten,

Inge Koning-Neppelenbroek

5. Jan Steen's profielfoto

Hallo fam. Nieuwenhuis,

Wat fijn dat jullie een leuke / goede Jan Steen ervaring hebben gehad.
    Hartelijk dank voor jullie mening!
    Mag ik zeggen dat we er een Ambassadeur bij hebben?
    Tot de volgende keer.

Mvg,

Team Restaurant Jan Steen

6. Jan Steen's profielfoto
    Jan Steen vindt de recensie door H.M. Letteboer voor Jan Steen leuk
    Internationaal Tubbergen

H.M. Letteboer

Ontzettend positief, ik had van tevoren gebeld ivm een voedselallergie. Hier werd ontzettend vriendelijk en professioneel op gereageerd. Hierdoor had ik er vertrouwen in dat ons bezoek wel een goed zou komen. Bij andere restaurants heb ik dikwijls aangegeven dat ik bepaalde stoffen niet mag gebruiken, maar helaas werd daar niet altijd wat mee gedaan. Rick, de chef-kok, heeft speciaal voor mij "veilig" eten apart gehouden, ik kreeg een pan om te barbecueën en als ik andere wensen had, kon ik bij iedereen van de bediening terecht. We hebben een rondje langs de ruime sortering bijgerechten gemaakt en er was zelfs speciaal een heerlijk soepje voor mij gemaakt. Een geweldige ervaring al met al! Team van Jan Steen Tubbergen, mijn complimenten, jullie hebben mij en mijn familie een geweldige avond bezorgd en mijn verwachtingen overtroffen! Ontzettend bedankt!!

7. Jan Steen's profielfoto
    Jan Steen vindt de recensie door nieuwenhuis voor Jan Steen leuk
    Nederlands Heino

nieuwenhuis

Gisteren ons 40 jarig huwelijk daar gevierd met een grote groep. Sommigen waren er al wat vaker geweest en anderen niet. Iedereen was vol lof eten en drinken zeer goed, ook hadden wij geen kind aan de kinderen: allemaal zeer goed vermaakt. Het personeel is zeer vriendelijk.

Voor herhaling vatbaar.